Bogutinni Napisano 27 Maja 2011 Udostępnij Napisano 27 Maja 2011 Cześć Niedawno nabyłem Krossa Hexa V4 i z czasem zamierzam wkładać w niego części z wyższych półek. Natomiast nie wiem jak to jest z kasetą... Mam obecnie 7rz a w przyszłości chciałbym zmienić na 9rz. I tutaj zadaję pytanie, czy się "zmieści"? Jak to jest? Słyszałem rozmowę pracownika sklepu rowerowego z posiadaczem właśnie tego samego roweru co ja i mówił że max wejdzie 8rz... Możecie mi to wytłumaczyć? I jakie części trzeba wymieniać przy takiej zmianie? Przepraszam, może głupie pytanie, ale jestem jeszcze laikiem w kolarstwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 27 Maja 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Maja 2011 Bleh, kaseta 8 i 9 jest szersza niż 7, więc nie da rady za bardzo tego zmienić. Piasta nowa byłaby potrzebna. Gdybyś był bardzo przekonany do wymiany to musiałbyś zmienić piastę, kasetę, łańcuch i manetki. BTW. Na pewno masz kasetę a nie wolnobieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogutinni Napisano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2011 Kurczę, fakt nie pomyślałem Mały błąd Przy okazji- jaka jest różnica między wolnobiegiem a kasetą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 27 Maja 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Maja 2011 Wolnobieg się nakręca, bębenek jest nagwintowany, kasetę się nakłada, tam jest wielowypust. Najłatwiej sprawdzić ile ząbków ma najmniejsza zębatka - wolnobieg ma zazwyczaj 13, kaseta 11 (szosowe mają 12) Gdybyś użył wyszukiwarki zapewne znalazłbyś to szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...