Skocz do zawartości

[Rower]MTB do 1700 pln


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszelakich kolarzy na tym forum.

W czerwcu planuje zakup roweru do 1700pln. Niestety ani grosza więcej. Interesuje mnie w miare spokojna jazda terenowa plus dojazd kilanascie\dziesiat kilometrow po asfalcie do miejsca uterenowiego.

Mój wzrost 188 cm przy wadze 76kg. Zastanawiałem się nad rowerem krosowym ale kilka osób wybiło mi to z głowy. Dodam ze nie jestem totalnym laikiem na moim Treku 800 singletrack rocznik 1998 (ukradziony) zrobiłem 25000km czyli sporo po przeróbkach miałem go na pełnej acerze. (korba ,piasty ,przerzutki, manetki) i służył mi dzielnie aż do kradzieży. Proszę o jakieś konkretne typy do podanej kwoty. Czy warto pchać się w mechaniczne tarczówki? Czy różnica miedzy obecnym alivio a acera jest wyczuwalna w precyzji zmiany biegów i trwałości? Amorek 80mm czy 100mm ?(Zjezdzanie na sztywnym widelcu ze stoków Żywieckich w moim treku ... bezcenne, zwłaszcza dla nadgarstków hehe)Jakie są różnice obecnie miedzy alu 7005 a 6061?(były czasy kiedy rura podsiodłowa z cro-mo to był szpan) No i jaki rozmiar ramy żeby nie dostać przykurczu po 60km jazdy po płaskim terenie?( jestem z Mazowsza)Specjalnie nie podaje swoich faworytów aby nie sugerować odpowiedzi. Aha rower musi mieć manetki rapidfire i już... nie lubię revoshifitów. Nie interesują mnie rowerki używane ale roczniki ubiegłe jak najbardziej. Dziękuje za ewentualne porady, linki do sklepów, fotki rowerów i doświadczenia z użytkowania danych marek i podzespołów.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki ale znalezienie tego krossa w roczniku 2010 i rozmiarze koło 20 cali w cenie do 1700 jest mniej prawdopodobnie niż uścisniecie dłoni jutro Obamie....

 

Jeszcze jedno pytanie. Czy kupować rower marek mniej obecnych na polskim rynku ( serwis, dostępność części, trwałość) takich jak checker pig, haro, panther, ctm, schwinn, agang, northec, jamis?

Odnośnik do komentarza