hajcu Napisano 27 Maja 2011 Napisano 27 Maja 2011 Zakupiłem dzisiaj rower firmy Kross. Czy w zestawie powinny być kluczki do odkręcania przykręcania wszystkich części, czy to tylko mój wymysł, i normalnie nie dają żadnych kluczyków do montażu.
Szmit Napisano 27 Maja 2011 Napisano 27 Maja 2011 Pierwsze słyszę, trochę tych kluczy by musiało być. IMO Twój wymysł .
Hetman Napisano 27 Maja 2011 Napisano 27 Maja 2011 Myślę, że to tęsknota za czasami ZZR i dodawanymi skórzanymi piórniczkami z kompletem kluczy a potem plastikowym przykręcanym pudełeczkiem pod siodełkiem...
Cyprian Napisano 27 Maja 2011 Napisano 27 Maja 2011 Pierwsze słyszę, trochę tych kluczy by musiało być. IMO Twój wymysł . Rzeczywiście dużo...zazwyczaj 2 ampulowe i krzyżak, a i płaski do pedałów..Oprócz rowerków dziecięcych producenci nie dają kluczyków:)
Szmit Napisano 28 Maja 2011 Napisano 28 Maja 2011 Rzeczywiście dużo...zazwyczaj 2 ampulowe i krzyżak, a i płaski do pedałów..Oprócz rowerków dziecięcych producenci nie dają kluczyków:) + klucz do kasety, suportu, ściągania korby, nasadowy do śrub korby, szprych (centrowania) i coś tam by się jeszcze na pewno znalazło
Mod Team safian Napisano 28 Maja 2011 Mod Team Napisano 28 Maja 2011 Chyba że kolega kupił rower w kartonie i chodziło mu o poskręcanie rzeczy, które są odkręcone - kierownicy, koła, pedałów. Do tego wystarczy imbus 5 mm + klucz płaski, lub imbus 6 mm. Ja dostałem komplet imbusów do już złożonego roweru, ale nie wiem jak to jest u innych
Szmit Napisano 28 Maja 2011 Napisano 28 Maja 2011 kluczki do odkręcania przykręcania wszystkich części Ja odpowiadam na to co ktoś napisał, staram się nie domyślać. Wszystkie części znaczy wszystkie czyli od nypelka po ramę . Ale jeśli by chodziło o montaż roweru z kartonu w większości złożonego, to tak jak mówisz Safian - 2 imbusy i klucz płaski.
Sonix Napisano 28 Maja 2011 Napisano 28 Maja 2011 + klucz do kasety, suportu, ściągania korby, nasadowy do śrub korby, szprych (centrowania) i coś tam by się jeszcze na pewno znalazło Temat nie tyczy się kluczy do poskładania roweru z wszystkich osobno podzespołów.
Onyxer Napisano 28 Maja 2011 Napisano 28 Maja 2011 A propo roweru z pudełka: Jak wygląda po wyjęciu ? - czy dokręcenie wszystkich części, które są odkręcone jest kłopotliwe ? - co z kierownicą (czy bez większej ilości nerwów można ją zamontować ?) Lepiej kupić rower z pudła czy już skręcony ?
Cyprian Napisano 28 Maja 2011 Napisano 28 Maja 2011 Szmit ja też staram się nie domyślać, ale za to staram się myśleć logicznie. Podpowiada mi ono, że kupując rower od sprzedawcy, czy nawet od producenta to mam proste koła lub inne tego typu rzeczy... Onyxer... Możesz dostać rower w dwóch formach..Jeżeli idzie prosto od producenta za pewne będzie trzeba regulować przerzutki jeżeli już sprzedawca to zrobił pozostaną Ci banalne czynności. A co z kierownicą? wystarczy przykręcić do mostka... I jedna i druga opcja jest ok nie ma lepszej gorszej...
Hetman Napisano 28 Maja 2011 Napisano 28 Maja 2011 Z pudełka trzeba zazwyczaj poprawić kółka po fabryce. Poza tym nie ma za bardzo czego składać, wszystko jest praktycznie w jednym kawałku. Oczywiście standardowe regulacje. Jakbym miał dostać badziewne dwa imbusiki to dziękuję, szkoda mi środowiska na ich wyprodukowanie. Wolę kupić zestaw dobrych oddzielnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.