hks Napisano 25 Maja 2011 Napisano 25 Maja 2011 Mam zamiar kupić sobie rower Cannondale Trail SL5. Rower kupuję w celach rekreacyjnych i treningowych. Wolę jeździć na szosie, ale na co dzień jest to dla mnie niepraktyczne. Stąd pomysł zakupu MTB. Jedynym co mnie wstrzymuje od zakupu są niepochlebne opinie o amortyzatorach marki RST. W modelu Trail SL5 zamontowany jest RST Gila (przeczytałem, że pluje cały czas olejem i ogólnie trzeba o niego bardzo dbać). Zastanawiałem się, czy nie lepiej dopłacić więcej za model Trail SL4. Zaopatrzony jest w lepszy napęd (oczywiście) oraz amortyzator RST Omega. O tym amortyzatorze przeczytałem, że pracuje tak jak by był cały czas zablokowany (z dwojga złego wolę aby amor był za miękki). Nie mam doświadczenia w temacie rowerów MTB, więc proszę was o opinię. Czy ktoś miał doświadczenie z którymś z amortyzatorów? Ważę 72kg i jak już pisałem rower ma służyć do uprawiania sportu (żeby można było poszaleć, a rower był niezawodny). Ewentualnie co powiecie na Bontragera. Czy amortyzator Suntour będzie znośniejszy?
Sonix Napisano 25 Maja 2011 Napisano 25 Maja 2011 Pewnie się powtórzę bo było to wałkowane setki razy ale w tej cenie z lepszym osprzętem kupisz krosa level A6
hks Napisano 25 Maja 2011 Autor Napisano 25 Maja 2011 Pewnie się powtórzę bo było to wałkowane setki razy ale w tej cenie z lepszym osprzętem kupisz krosa level A6 Nie podoba mi się wygląd.
Sonix Napisano 25 Maja 2011 Napisano 25 Maja 2011 No kolego jeśli Ty chcesz jeździć wyglądem to ja Ci nie pomogę. Życzę miłego poszukiwania.
Koen Napisano 25 Maja 2011 Napisano 25 Maja 2011 Pewnie się powtórzę bo było to wałkowane setki razy ale w tej cenie z lepszym osprzętem kupisz krosa level A6 W sumie to każdy rower będzie miał w tej cenie lepszy osprzęt. No może pomijając Specialized. Jak ktoś wybiera rower drogiej marki na najtańszym osprzęcie, byle mieć szpanerski napis na ramie, to ciężko o jakieś dobre rady.