WielebnyRayPL Napisano 23 Maja 2011 Napisano 23 Maja 2011 Witam, Mam możliwość, a dokładniej mój brat kupić używany rower Kross Hexagon v3 z roku 2009 za cenę 600 zł. Pytanie moje jest: czy warto? Rower w stanie wizualnym bardzo dobrym, lecz był używany 2-5 razy w tygodniu przez dwa lata... Czy nie będzie już w dość silnym stopniu wyeksploatowany? Jak tak co by było trzeba zmienić i ile mogłoby to kosztować (rower od dobrego znajomego) Z góry dziękuję WielebnyRayPL;) Wiem, że błąd w temacie za co przepraszam i jak to możliwe proszę o nie usuwanie;)
brt0555 Napisano 23 Maja 2011 Napisano 23 Maja 2011 Skad mamy wiedziec co jest do wymiany, jak nie masz zadnych info/zdj? Za ta kwote mozna wychaczyc fajne uzywki na allegro, a wlasciciel sprzedaje, bo rowery typu hexagon dlugo nie wytrzymuja jak sie nie dba. Jak nie byl smarowany regularnie to ja bym go odrzucil, bo naped ladnie bylby w takiej sytuacji zajechany.
WielebnyRayPL Napisano 23 Maja 2011 Autor Napisano 23 Maja 2011 postaram się powiedzieć coś o nim... miałem możliwość przejechania się nim w ubiegłym tygodniu... rower chodzi cicho i przyjemnie, jedyna wada to, że przednia jedynka długo wskakuje, lecz podobno to kwestia regulacji linki... ogólnie to wszystko wydaje się ok, z wymianą chodziło mi o takie rzeczy które się eksploatują z czasem (nie wiem łańcuch, kaseta czy coś takiego) bo rower widać zadbany... na przeglądzie w swojej dwuletniej karierze był raz (rok temu na wiosnę)... jakie informacje musiałbym dostarczyć abyście mogli mi doradzić czy warto czy nie?
brt0555 Napisano 23 Maja 2011 Napisano 23 Maja 2011 Co ile byl smarowany lancuch, czy przynajmiej raz na rok byly czyszczone piasty,suport i smarowane. Najlepiej jakies zdj, no i moze lista osprzetu. Co do przedniej przerzutki to linka i srubkami regulujesz jak nie chce na ktoras zebatke wskoczyc lub robi to powoli. Sprawdz kola czy nie sa scentrowane- unies do gory rower i zakrec, jak tra klocki to znaczy, ze kolo ma mocniejsze uszkodzenie kola lub hamulce zle sa ustawione. Za ta kwote nie znajdiesz hexa z dobrym osprzetem lub jakikolwiek nowy rower. Warto tym bardziej jesli to Twoj znajomy. Cyknij fotki i popytaj troche o rower, pozdrawiam!
WielebnyRayPL Napisano 23 Maja 2011 Autor Napisano 23 Maja 2011 jutro go wezmę do siebie, wypisz rzeczy które muszę sprawdzić i jak co smarowania o którym mówisz to nie mam pojęcia jaka była prawda, ale ufam mu i uznam, że tak... a da się to sprawdzić?
Hetman Napisano 23 Maja 2011 Napisano 23 Maja 2011 Skad mamy wiedziec co jest do wymiany, jak nie masz zadnych info/zdj? Za ta kwote mozna wychaczyc fajne uzywki na allegro, a wlasciciel sprzedaje, bo rowery typu hexagon dlugo nie wytrzymuja jak sie nie dba. Jak nie byl smarowany regularnie to ja bym go odrzucil, bo naped ladnie bylby w takiej sytuacji zajechany. Żaden nie wytrzymuje, niezależnie od firmy/marki, przecież to kwestia osprzętu... Zastanów się najpierw czy jesteś sam w stanie robić serwis czy niekoniecznie.
WielebnyRayPL Napisano 23 Maja 2011 Autor Napisano 23 Maja 2011 może mi ktoś powiedzieć co mam sprawdzić przed zakupem? jak sprawdzić czy było smarowane itp...
BIMOTA Napisano 23 Maja 2011 Napisano 23 Maja 2011 Moim zdaniem nie warto, chyba ze ci zalezy na dobrym lakierze, nie rowerze. Ja np. moge ci sprzedac niewiele drozej Gianta na Deore XT/LX, ktory chodzi jak zegarek.
brt0555 Napisano 23 Maja 2011 Napisano 23 Maja 2011 Jak bedziesz pedalowal i slyszysz naped- piszczenie/tarcie to znaczy ze nie byl smarowany, brudna kaseta(miedzy poszczegolnymi zebatkami, wytarte mocno zabki oznaki zuzycia kasety, sprawdz klocki,sile hamowania, linki w jakim sa stanie, rady takie juz byly na forum. Niech Ci opowie o nim szczerze, walnij prosto z mostu, ze jak cos jest zuzyte niech od razu Ci powie. Najwazniejsze to rama i kola zeby byly ok, no i naped zeby nie byl zniszczony to bedzie dobrze, bo linki,klocki mozesz tanio wymienic. Mozesz sie samemu nauczyc naprawy/serwisu, a jak to wystarczy poszukac przez wyszukiwarke lub spojrzec na moj podpis . Pozdrawiam!
WielebnyRayPL Napisano 24 Maja 2011 Autor Napisano 24 Maja 2011 obejrzałem twojego gianta i widać, że nie jest to nowy rocznikm, a cena 700zł(+50zł przesyłka)... pod wzgledem wizualnym hexagon v3 jest dużo ładniejszy, muszę tylko sprawdzić go pod względem technicznym i dam znać
Wapniak Napisano 24 Maja 2011 Napisano 24 Maja 2011 IMo za 600zł używanego V3 się nie opłaca. Wziął bym go może za 500zł.
WielebnyRayPL Napisano 24 Maja 2011 Autor Napisano 24 Maja 2011 Rower obejrzałem jeszcze raz, jest naprawdę w dobrym stanie... nic nie trzeszczy nic nie skrzypi, lecz czasem coś tam stuka... jest to ledwo słyszalne, ale jest... trochę dziwne bo to tylko pod dużym obciążeniem... rower jak już mówiłem był raz na przeglądzie po roku od zakupu(w maju ubiegłego roku), lecz był smarowany przez niego minimum dwa razy do roku wd-60 czy czymś takim... napęd uważam, że w dobrym stanie i jak już mówiłem jedynie przednia przerzutka do delikatniej regulacji... rama niezniszczona, kierownica i obręcze kół również. Myślicie, że warto w tej cenie za rocznik 2009? Podesłać jeszcze zdjęcia czy coś takiego?
brt0555 Napisano 24 Maja 2011 Napisano 24 Maja 2011 Wd-40 to nie smar, wiec nie robil nic korzystnego, dwa razy do roku;o. Ja sam lancuch smaruje min. 2 razy w tygoidniu. Kolega wyzej napisal dobrze, niech Ci spusci cene na przeglad, bo moim zdaniem jest on nieunikniony, tym bardziej ze sam nie zrobisz samego.
WielebnyRayPL Napisano 24 Maja 2011 Autor Napisano 24 Maja 2011 też bym chciał aby spuścił cenę, ale to raczej nie możliwe, gdyż jak ja nie wezmę to ma drugiego chętnego...
WielebnyRayPL Napisano 30 Maja 2011 Autor Napisano 30 Maja 2011 mam rower, jestem zadowolony, ale... jak naciskam na prawy pedał z dużą siłą jest takie "pyk"... co to może być?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.