Skocz do zawartości

[opona] continental race king czy hutchinson python ?


michalmad

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak w temacie, opona drutowa 2.0, jeżdżę 70% asfalt, 30% teren, zalezy mi aby w terenie miała dobrą trakcje na podjazdach a na asfalcie niskie opory toczenia. Pozdrawiam

Napisano

continental race king 2.0 drut mam w dwóch rowerach i jeżdżę podobnie jak i ty 70% asfalt 30% teren i generalnie o ile naprawdę mają niskie opory toczenia to w terenie jednak im czegoś brakuje i w na bardzo piaszczystej trasie tańczą jak na lodzie ale mi ta oponka jak najbardziej pasuje.

Napisano

A czy masz odpowiednio mocną łydę żeby "boksowała" ?, w wersji 2.2 idzie bardzo dobrze również na kopnym piachu, wystarczy utrzymać odpowiednią szybkość, a jak komuś siada łyda to żadna opona nie pomoże ;) .

Zdziwił byś się jakie podjazdy można na Race Kingu zrobić :)

Przy niższej wadze bikera 2.0 da sobie radę bardzo dobrze, przy wyższej wadze 2.2, opory toczenia wcale nie są większe.

Napisano

Racja, Race Kingi 2.2 to są jedne z lepszych opon na piachy, jak ktoś już nawet na nich nie potrafi jechać w piachu, to nie ma dla niego ratunku ;). Dla mnie są lepsze i raczej stabilniejsze niż Pythony, w suchych warunkach nadają się na każdy teren, tylko w błocie są kiepskie.

Napisano

nie jeździłem na RK ale używam Pythonów i opory są dość małe po piachu dają rady są dość ciche i mają trwałą gumę chodź to zależy też kto jak jeździ bo jak się mało hamuje to każda jest dość trwała nawet RoRo potrafi znieść 10kkm a są tacy którym po 500km już nie zostaje bieżnika

Napisano

A jak Race Kingi mają się do Racing Ralphów lub Michelin XC DryII? Miał ktoś okazję aby porównać właściwości jezdne tych opon?

Napisano

A jak Race Kingi mają się do Racing Ralphów lub Michelin XC DryII? Miał ktoś okazję aby porównać właściwości jezdne tych opon?

Mam teraz Racing Ralpha 2.25" z przodu i Conti Race Kinga 2.2" z tyłu. Dlaczego tak? Dwie sytuacje, w których prawie leżałem - szybkie wejście w zakręt na lekko zapiaszczonym asfalcie i wejście w piaszczysty zakręt na leśnej ścieżce przy mocnym pochyleniu roweru. Te same miejsca bez problemów przejeżdżam na wszystkich innych oponach (w tym na wspomnianym Racing Ralphie), na Conti po prostu nie potrafię :) Muszę jechać albo wolniej, albo mniej pochylony...

Z kolei na tył nie narzekam, przez wiele kilometrów uślizg tylnego koła miałem dwa razy, oba na ostrym żwirowym podjeździe.

Napisano

ostatnie pytanie; jaka szerokosc dla mnie ? waże 66,5 kg i mam dylemat pomiędzy 2.0 a 2.2 jak wyzej; jezdze 70 szosa 30 teren, ale chcialbym aby oponka ładnie sie zachowywała w terenie a nie wiem czy od 2.0 tego doswiadczę .

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...