Pompa17 Napisano 22 Maja 2011 Napisano 22 Maja 2011 Witam Jestem laikiem W piątek dostarczono mi nowy rower Schwinn Mesa GS. W trakcie jazdy gdy pedałuje lub nie to słysze takie rytmiczne syczenie. Nie jestem w 100% pewien czy to z piasty ale ona mi najbardziej do tego pasuje. Co to może być? Dodam też że zrobiłem rowerem już 30 km i dopiero po 10 km było już to nawet głośno słychać. Dzwięk dochodzi tak jakby spod kasety. Co zrobić? Prosze o pomoc
Grand231 Napisano 22 Maja 2011 Napisano 22 Maja 2011 Rozwiń pojęcie syczenie-nie za bardzo wiem o co ci chodzi?, może po prostu masz opony z dużymi klockami i one ci buczą?.
Pompa17 Napisano 22 Maja 2011 Autor Napisano 22 Maja 2011 Tak opony mi też "syczą" ale dlatego że nie są na asfalt. A to brzmi tak jakby łożyska pracowały bez smaru czy jakoś ocierały... Tylko czy to możliwe w nowym rowerze? I jeszcze jedno pytanie. Czy kaseta powinna falować?
Grand231 Napisano 22 Maja 2011 Napisano 22 Maja 2011 Lekkie falowanie jest normalne, ale powtarzam lekkie.
Pompa17 Napisano 22 Maja 2011 Autor Napisano 22 Maja 2011 No to dobrze bo takie lekkie mam Tylko ciekawi mnie co to tak mi "syczy". Mój ojciec mówi że to nic takiego i jestem przewraźliwony na punkcie mojego roweru Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to słucham? A jak nie to pojade do serwisu niech mi zrobią przegląd i gwarancje podbiją. Pozdrawiam
tobo Napisano 22 Maja 2011 Napisano 22 Maja 2011 Żadne falowanie nie jest normalne, ani mocne ani lekkie. Świadczy o kiepskiej jakości piasty. Co do syczenia - to może być 100 różnych rzeczy, jedyne co możesz zrobić to ewentualnie nagrać film i wrzucić go do wglądu.
Pompa17 Napisano 22 Maja 2011 Autor Napisano 22 Maja 2011 Tylko będzie ciężko z tym Bo dopiero w trakcie nacisku, obciążenia ciałem to słuchać... Podczas gdy w miejscu kręce kołem to nie słuchać tego. Ale film falującej kasety moge nagrać.