Skocz do zawartości

[rower zmiany] co zmienic na lepsze ?

AdrianRox

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

Posiadam swój rower, którym latam delikatnie i chciałbym go trochę wzmocnić tak, aby był bez zarzuty wytrzymały i nie wzbudzał obaw przed wizyta u dentysty :) Wydaje mi się, że do wymiany mam piastę przód amor przedni i obręcze. Sugerujecie coś jeszcze ? Prosiłbym o uzasadnienia. Wszystko co do niego wkładałem było nowe na chwile obecna jestem zadowolony, ale chce mieć pewność i większe możliwości. Dodam że na masie mi nie zależy, ponieważ jak będę miał taka potrzebę zbuduje całkiem nowy rower w przyszłości :)

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam (jestem laikiem) :-)

Rama: Bop Iguana

Widelec: Spinner Eagle 130 mm

Kierownica: NS Terra 730 mm

Mostek: Truvativ Hussefelt

Gripy: Dartmoor Race 2011

Stery: Cane Creek - maszynowe

Korby: Hussefelt Howitzer

suport: Howitzer Team DH

Łańcuch: Zwykły :)

Pedały: Octane One Static 2011

Napinacz: Bop MT-94

Przerzutki: Shimano SLX RD-M662

Manetki: Shimano Deore

Kaseta: Shimano Sora

Koło przód:

Obręcz: Zwykłe pseudo wzmacniane :)

Szprychy: Zwykłe :)

Piasta: Novatec NT-D361 SB - maszynowe

Opona: Maxxis High Roller 2.35 42a SuperTracky

Dętka: Maxxis Downhill

Koło tył:

Obręcz: Zwykłe pseudo wzmacniane :)

Szprychy: Zwykłe :)

Piasta: Novatec D-142 - maszynowe

Opona: Maxxis High Roller 2.50 70a

Dętka: Maxxis Downhill

Hamulec przód, klamka: Komplet Freezer 10" 203 mm - Klamka Trekto Alu

Hamulec tył, klamka: Komplet Freezer 10" 203 mm - Klamka Trekto Alu

Sory za jakość fot robione kom. :-)

20110522130521.jpg

20110522130448.jpg

Napisano

do wymiany jest to co mówisz:

najpierw amor - bo nie wygląda na jakiegoś mocarza ;) nie wiem ile masz kaski. jak wiecej to jakiś pike, dj, jak mniej to rst space, a nawet duro będzie nawet solidnijesze od tego ;)

jeśli kupisz go ze sztywną osią to będziesz musiał wymienić piaste, jeśli nie to nie ma potrzeby wymiany - no chyba ze sie psuje ;)