Christiano Napisano 20 Maja 2011 Napisano 20 Maja 2011 Witam, pisze tutaj pierwszy raz, ale ostatnie 2 dni w pracy sporo tutaj poczytalem i przyznam, ze mam metlik w glowie. Potrzebuje kupic sobie rower, zastosowanie: w 95% miasto i okolice a wiec w wiekszosci asfalt (ale w Krakowie ten asfalt nie jest zbyt równy:) ) Znalezlem cos takiego: http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-unibike-mission-2010.html?keyword=mission http://rowery.shop.pl/view/196/ Budżet do maks 1000zl. A może w tej cenie znajdę coś lepszego w tym momencie? Przy moim wzroscie 180cm najodpowiedniejsza rama to 19"? Z góry dzieki za rady, w temacie 2 kółek bez silnika jestem calkiem zielony.
Eklerek Napisano 20 Maja 2011 Napisano 20 Maja 2011 Jak asfalt to rower crossowy. Za 1000 zl nic nie kupisz, ale za 100 zl wiecej masz juz unibike crossfire gts z 2010 roku.
Wapniak Napisano 20 Maja 2011 Napisano 20 Maja 2011 Jeśli typowo asfalt to tak jak kolega wyżej napisał rowerek crossowy. Chyba, że zdecydujesz się pół na pół to wtedy najlepszym stosunkiem cena/jakość w swoim przedziale cenowym, charakteryzuje się Unibike Mission 2010/ lub 2011 na nowej ramie ( 950zł )
Christiano Napisano 20 Maja 2011 Autor Napisano 20 Maja 2011 Czyli zakładam, że wybierma miedzy: http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-unibike-mission-2010.html?keyword=mission a http://www.rowerzysta.pl/cross/rower-crossowy-unibike-crossfire-gts-2010.html?keyword=unibike+crossfire Zadam, może głupie pytanie, ale do tej pory to jezdzilem na rowerach z supermarketu Jak duża jest różnica w jeździe tymi rowerami np. po asfalcie. Biorąc pod uwagę, że drogi w Polsce są kiepskiej jakości o ścieżkach rowerowych w mieście nie wpominając. Z tego co widze Cross ma wieksze i węższe kołą, trochę krótszą ramę. Ze względu na koła na peno lżej się będzie jechało po asfalcie, ale jakoś nie widać za dużo rowerów tego typu na drogach. Większośc góralami jeździ.
Eklerek Napisano 20 Maja 2011 Napisano 20 Maja 2011 Będzie duża różnica. Będzie się jeździć łatwiej i szybciej. Nie będzie takich oporów toczenia jak w MTB. Większość jeździ na góralach bo takie są najbardziej popularne. Poza tym dla wielu amatorów rower ma jeździć i ładnie wyglądać
Christiano Napisano 20 Maja 2011 Autor Napisano 20 Maja 2011 To jeszcze inaczej zapytam, czy zakładając węższe opony do tego bardziej "górskiego" roweru byłaby duża różnioca. Od razu mówię, że do pozycji pochylonej jestem przyzwyczajony bo motocyklem smigam (ale tam nie trzeba pedalowac ) edit: Za 1000 zl nic nie kupisz, ale za 100 zl wiecej masz juz unibike crossfire gts z 2010 roku. W zasdzie nie widzę, żeby był gdzies dostępny w okolicach 1100zł, bliżej 1300zł
Fenthin Napisano 20 Maja 2011 Napisano 20 Maja 2011 2010, nie 2011: Crossfire GTS Pytanie tylko czy dostępny.
Christiano Napisano 20 Maja 2011 Autor Napisano 20 Maja 2011 Jest napisane,że nie dostępny. Skacząc po innych stronach takiej ceny nie znalazlem
Wapniak Napisano 20 Maja 2011 Napisano 20 Maja 2011 To jeszcze inaczej zapytam, czy zakładając węższe opony do tego bardziej "górskiego" roweru byłaby duża różnioca. Od razu mówię, że do pozycji pochylonej jestem przyzwyczajony bo motocyklem smigam (ale tam nie trzeba pedalowac ) Będzie spora różnica. Możesz kupić sobie opony na asfalt, coś w rodzaju semi-slick. Będzie się jechało lżej i szybciej. Ja sam aktualnie korzystam z dwóch rodzajów kół, jedne z oponami schwable smart sam ( jak jadę pośmigać po lesie ) i drugi zestaw z oponami semi-slick na asfalt. Wydałem sporo kasy na dwa zestawy kół, co by nie przekładać za każdym razem opon ale fajna sprawa Przy mniej zasobnym portfelu kupić "uniwersalne"
BIMOTA Napisano 20 Maja 2011 Napisano 20 Maja 2011 Tu masz za 1150, nowy model: http://rowerowe.otwarte24.pl/190,ROZNE-MODELE-NA-ZAMOWIENIE
Christiano Napisano 21 Maja 2011 Autor Napisano 21 Maja 2011 Będzie spora różnica. Możesz kupić sobie opony na asfalt, coś w rodzaju semi-slick. Będzie się jechało lżej i szybciej. Ja sam aktualnie korzystam z dwóch rodzajów kół, jedne z oponami schwable smart sam ( jak jadę pośmigać po lesie ) i drugi zestaw z oponami semi-slick na asfalt. Wydałem sporo kasy na dwa zestawy kół, co by nie przekładać za każdym razem opon ale fajna sprawa Przy mniej zasobnym portfelu kupić "uniwersalne" Bardziej chodziło mi o to czy będzie duża różnica miedzy rowerem cross, a rowerem mtb na cienkich oponach? Zawężając poszukiwania. Zdecydowałem się na MTB. Mając do wyboru: http://www.unibike.pl/emotiongts.html 999zł http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-unibike-mission-2010.html?keyword=mission 879zł http://allegro.pl/rower-mtb-kands-energy-1300-alivio-wysoka-polka-i1605424994.html 879zł (niestety 19" w kolorze który mi nie pasuje) http://allegro.pl/rower-gorski-arkus-vip-6-0-18-shimano-deore-alu-i1602992636.html 899zł http://www.shopmania.pl/shopping~online-rowery-i-akcesoria~kupowac-kross-hexagon-v4-2010-20-pakiet-bezpieczna-jesien-gratis~p-3808474.html 919zł Rama 19" bo 21" byłaby już za duża? (wzrost 180cm w porywach do 182;))
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.