krzych0 Napisano 20 Maja 2011 Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 Witam Otóż mam taki problem z formulami. Podczas dłuższego hamowania lub wielokrotnego wciskania na postoju klamka zapada się coraz bardziej, aż dochodzi do końca swojego skoku, podczas gdy tłoczki w zacisku są w położeniu początkowym (koło obraca się swobodnie). Podczas jazdy na szczęście jeszcze takiej sytuacji nie miałem ale w domu jest to bez problemu do osiągnięcia. Dodam że problem występuje zarówno w przednim jak i tylnym hamulcu. Jakieś pomysły co może być tego przyczyną i jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 20 Maja 2011 Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 Winne są zużyte tłoczki w klamkach. Tylko wymiana wchodzi w grę. Całkowity koszt naprawy - około 160zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzych0 Napisano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 Andrew, dzięki za odpowiedź. Wysłałem maila z zapytaniem do Gregorio. Zestaw FD40065-20 kosztuje 53 zł. Myślisz że jest to do zrobienia dla przeciętnej osoby z jako takimi zdolnościami manualnymi, czy konieczne jest oddanie do serwisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonix Napisano 20 Maja 2011 Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 Wszystko zależy od Ciebie. Musisz jeszcze mieć zestaw do odpowietrzania i odpowiedni płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 20 Maja 2011 Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 Myślę, że poradzisz sobie z tym bez problemu. Potrzebujesz zestaw do odpowietrzania, torxa 10, torxa 8 lub imbus 2mm, zestaw naprawczy i delikatne ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzych0 Napisano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 Zestaw do odpowietrzania własnej konstrukcji posiadam, więc z tym nie ma problemu. Teraz mam tylko dylemat co zrobić. Te Formule kupiłem używane z allegro ("w pełni sprawne") jako wymianę dotychczasowych Juicy 3. Obecnie mam oba komplety i zastanawiam się czy bawić się z tymi Oro czy wrócić do Avidów. Na pewno napiszę maila do sprzedawcy co on na to że sprzedał felerny sprzęt. Tak z ciekawości: co może być przyczyną zużycia tych tłoków? Zaraz po zakupie profilaktycznie rozebrałem zaciski i złożyłem na nowo. Pamiętam tylko, że płyn w układzie był strasznie brudny, chyba długo nie zmieniany, to mogłoby być przyczyną? BTW. Znalazłem dzisiaj to: http://thesurlybikemechanic.blogspot.com/2011/01/k2418-master-cylinder-piston.html Rzeczywiście nie wygląda na strasznie skomplikowane. Jeszcze raz, dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.