Skocz do zawartości

[do 1200 zł] Rower trekkingowy 28" 27 BIEGÓW

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. To mój pierwszy post więc chciałbym się przedstawić. Mam na imie Paweł. Jestem z Chełma. Rowerem jeżdzę 24 lata :icon_wink:

Obecnie swojego nie mam bo dwa lata temu uczestniczyłem w wypadku i skasowałem Meridę.

Od razu mówię, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt i rowery. Jak trzeba coś naprawić czy wyrególować to nie ma problemu, żawsze sobie jakoś radzę ale na markach i sprzęcie wogóle się nie znam.

Korzystam czasami z roweru ojca w celu dojechania do pracy lub dziewczyny. Jeździ mi się nim wspaniale. Zrobienie 100 km. dziennie nie stanowi żadnego problemu.

Jest to jakaś toscana GTX (chyba bo pewny nie jestem) na 28" kołach, 21 biegów. Typowy rower trekkingowy tylko tyle,że damka. Trochę obciachowo więc zamierzam kupić sobie jakiś rowerek. Dzisiaj byłem w sklepie i widziałem fajny rowerek na wąskich gumach 28", 27 biegów, V-brakee, amorek z przodu i miał jakieś takie dziwne ruchome mmanetki do zmiany biegów połączone z chamulcami. Rama (górna część) miała taki kwadratowy kształt. Z tego co pamiętam ale głowy nie daje to jakis rowerek Krossa. Kosztował 1200 zł. Chciałbym wiedzieć jak dokładnie się nazywa bo może na allegro będzie tanej. Z tego co widzę to kurier Krossy przywozi za free więc może da się coś oszczędzić.

A może doradzicie mi jakiś fajny rower trekkingowy w tej cenie.

Więcej wydać nie mogę. 1200 to max. Ale z tego co w sklepie widziałem, da się za te pieniądze już coś znaleźć.

Jeżdzę głównie po asfalcie więc trekkingowy powinnien być ok.

Myślałem parę dni nad jakąś używaną szosówką ale ostatecznie zdecydowałem się kupić nowy rower.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy te 27 biegów daje dużą różnicę w jeździe i o ile rower jest szybszy od takiego co ma 21 biegów?

Dziękuję z góry za pomoc.

Napisano