Skocz do zawartości

[do 1500zł] mtb ( miasto + scieżki leśne )

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post na tym, chciałbym zakupić rower do jazdy po jazdy po mieście, czasem także na ścieżkach leśnych,polne dróżki itp. Niestety problem polega na tym iż nie znam się zupełnie na sprzęcie rowerowym. Dlatego też proszę Was o pomoc w wyborze odpowiedniego dla mnie sprzętu. Zauważyłem w innych postach, że ludzie podają swój wzrost oraz wagę, śmiem twierdzić iż ma to duże znaczenie więc poniżej podaje swoje.

Wzrost: 187cm

Waga: 90kg

Tak jak w temacie, poszukuję roweru do kwoty 1500 zł. Proszę o wszelkie sugestie gdyż tak jak mówiłem na początku, jestem laikiem i nie chciałbym popełnić błędu przy samodzielnym wyborze oraz zakupie roweru.

Znalazłem dwa takie rowery:

Hexagon V4 2011

Level A2 2011

Proszę Was o opinie oraz Wasze przemyślenia co byłoby dla mnie lepsze, spośród dwóch podanych powyżej lub też jakies inne rowery, których nie podałem.

Z góry dzięki!

Napisano

Przydałoby się trochę uzupełnienia, dotyczącego uszczegółowienia, jak ta jazda w mieście ma wyglądać – czy po asfaltowych jezdniach, ścieżkach rowerowych, chodnikach itd.

Skoro deklaruje Pan, że szuka roweru do jazdy głównie po mieście, więc odpowiedzią jest stwierdzenie, że potrzebny jest rower miejski (city). Można jeszcze brać pod uwagę rowery typu trekking lub cross w przypadku, gdy w planowanym zakresie poruszania się, będzie więcej wspomnianych dróżek i ścieżek, poprzez zastosowanie opon typu semi-slick – byle bez piachu i kamieni.

Te dwie pańskie propozycje, to rowery typu mtb, które do jazdy po mieście nie specjalnie się nadają. Nadają się za to do lekkiego i średniego terenu. Wygląda to tak, że trzeba byłoby mieć raczej 2 różne rowery – jeden z wyżej wymienionych typów do jazdy głównie w mieście na kołach 28” i drugi mtb w teren. Skoro mamy coś wybierać, to już na wstępie trzeba zdecydować, jakiego typu rower jest Panu potrzebny.

Napisano