MRpeanut Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Potrzebna pomoc. Chce kupić rower do jazdy typowo amatorskiej, głównie asfalt ewentualnie jakieś polne albo leśne drogi itp. Zastanawiam się tylko jakie hamulce wybrać. I tu moje pytanie lepiej wybrać dobre V brake czy lepiej jednak tarcze. W kwocie do 2tys mam na oku meride z dobrymi V-kami, jak mi powiedziała Pani w sklepie rowerowym oraz(podobno, tak mi mówił gościu w sklepie) crossa w malowaniu dla go sporta (podobno, tak mi mówił gościu w sklepie) z tarczówkami hydraulicznymi (nie znam się na tym także nie powiem jaki to model osprzętu wiem tylko że shimano). Jakbyście mogli coś doradzić co lepiej wybrać (wszystkie za i przeciw) do jak już napisałem amatorskiej- rekreacyjnej jazdy. Z góry dzięki;];] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny123 Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 wszystko jest jasne aż do połowy twojej wypowiedzi, nie ogarniam ^^ co do pytania lepsze są dobre V-ki niż słabe tarczówki w rowerze do 2 tys raczej v-ki dobre bo jak już tarcze to tylko hydrauliczne a w rowerze do 2 tys hydraulicznych tarcz raczej nie znajdziesz edit: poza tym do takiej jazdy jak ty mówisz spokojnie ci v-ki wystarczą, hydrauliki mają sens gdy jeździsz dużo po górach gdzie pogoda jest różna a hamulce musisz tam jednak mieć w 100% sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dueerre Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Dobrze prawi, hej! Do takiej jazdy o której napisałeś wystarczą Ci spokojnie v-brake'y Tarcze się najlepiej sprawdzają przy agresywnej jeździe w ciężkich warunkach. Pozdro, Dueerre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...