franec Napisano 17 Maja 2011 Napisano 17 Maja 2011 Witam. Jestem totalnie zielony w temacie rowerów. Mam stary rower, który służy mi 10 lat- kosztował coś koło 500 zł, ale już ma wszystko powyrabiane, więc chciałem kupić coś nowego. Na allegro przejrzałem mniej więcej rowery i wybrałem kilka, które mi się spodobały, prosiłbym o opinie, który z nich jest warty uwagi. Alternatywne rowery oczywiście też wchodzą w grę. Rower będzie używany w sezonie prawie codziennie ok godziny do rekreacyjnej jazdy- asfalt, piach- nie będę nim jeździł po żadnych górach, itp. Cena jaka by mnie interesowała to ok 800 zł, ale jeżeli było by trochę drożej to też nic się nie stanie. Rower najlepiej jak by miał aluminiową ramę. Od najtańszych: 1 KANDS 2 KANDS 1100 3. KANDS 1300 4. HEXAGON V3 5. KELLYS VIPER ps. ile taki nowy rower może kosztować w sklepie? 6.KELLY`S to jest aukcja także nie wiem za ile pójdzie Wiem że nie są to jakieś niebywałe rowery, ale dla moich potrzeb powinny wystarczyć w zupełności. Po prostu nie chiałbym, żeby po roku koło latało na wszystkie strony, a przeżytki robiły co chciały, ramę zżerała rdza, a z suportu wylatywały łożyska. Prosiłbym o poradę.
lyndowss Napisano 17 Maja 2011 Napisano 17 Maja 2011 Jeżeli nowy to zdecydowanie 3, a zaraz po nim 4. Na 1 i 2 w ogóle nie patrz. Z używek to 6, a po nim 5. Trzeba byłoby więcej info zebrać od sprzedawcy i fotek. Aukcja KELLYS VIPER wygląda podejrzanie, bo jest za dużo niedomówień. Tego drugiego KELLYS-a tez nie jestem pewien. W dodatku linka do tylnej przerzutki do wymiany i nie wiadomo co jeszcze, bo rower wygląda na wyeksploatowany. Jednak można się nad nim zastanowić. Po odpowiednim serwisie domowym może być całkiem przyzwoicie. używka to 6, a nowy to 3.