Dizmon Napisano 16 Maja 2011 Napisano 16 Maja 2011 Witam szukam roweru najlepiej jakiegoś full tak do kwoty 3500 mam 178cm 90kg rower ma służyć do jazdy po górach, lesie czasem po asfalcie w mieście Merida One-Twenty TFS 300-D KROSS CRIME 2 Kross Crime 3 Rockrider 9.1 niestety w sklepach zostały resztki pojedyncze sztuki i nie mam możliwości się przymierzyć Giant Yukon Fx2 i 2 troszkę droższe ale może warto Merida One-Twenty TFS 700-D Ghost ASX 5100 którego wybrać? może jakieś inne propozycje
Almon Napisano 16 Maja 2011 Napisano 16 Maja 2011 Nie znam się, nigdy wcześniej nie jeździłem, zacząłem od tego roku jeździć. Mam [a w zasadzie miałem] 128 kg i 189 cm wzrostu.obecnie mam już 114 kg i gianta xtc 3. Jestem bardzo zadowolony i zmiesciłem go w twoim budżecie Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
swierg Napisano 17 Maja 2011 Napisano 17 Maja 2011 Almon, kolega pyta o full'e, a Tym mu wyskakujesz z opinią o hardtail'u. BTW seria XTC Giant'a to bardzo ciekawa propozycja ;-) Dizmon, z rowerów, które podlinkowałeś odpuścił bym sobie Yukona. Mechaniczne tarcze w tego typu rowerze są trochę nie na miejscu, a poza tym jeśli miałbym doradzić wybór fulla od Gianta to z systemem zawieszenia Maestro (4 zawiasowy). Ciekawymi propozycjami pod względem osprzętu wydają się być obydwa Krossy. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Almon Napisano 17 Maja 2011 Napisano 17 Maja 2011 Mój błąd, przepraszam. Późno było ;-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Gość Napisano 17 Maja 2011 Napisano 17 Maja 2011 W tym linku opisałem trochę moje wrażenia z jazdy Meridą One-Twenty którą mam. http://www.forumrowerowe.org/topic/87737-full-lapierre-ghost-merida/page__p__865773#entry865773 Na tym forum jest bardzo dużo informacji nt. rowerów i przedziału cenowego o który się pytasz. http://www.forumrowerowe.org/forum/118-zakup-roweru-z-przedzialu-cenowego/ http://www.forumrowerowe.org/forum/27-roweryramy/