Maik Napisano 15 Maja 2011 Napisano 15 Maja 2011 Witam. Jako że to mój pierwszy post to się przywitam. Cześć, jestem Michał i jestem... pocztowcem Na rowerach jeżdżę od 14 roku życia czyli od mniej więcej 11 lat. Głównie na kolarkach. Pierwszy był Giant jakiś. Ciężki skurczybyk ale ładnie malowany. Potem Merida (jakaś) już jako pełnoprawna lekka kolarka. Kosztowała mnie 3500. Aktualnie mam Cannondale'a caad 3 z headshockiem o skoku 2.5cm osprzęt sram 9.0/XT/Ultegra. Bardziej triatlonowy(kierownica) waga 11.3kg. Jak będzie okazja to gdzieś wepchnę zdjecie. Przepraszam że nie za bardzo się znam na modelach ale nigdy nie przykładałem do tego wagi. Patrzyłem tylko na ciężar i na to jak jeździ. Aż do niedawna. W każdym bądź to jeśli chodzi o szosę. Ale ostatnio przypomniało mi się co robiliśmy kiedyś z ojcem i zapragnąłem tego ponownie. Kiedyś wyjeżdżaliśmy na weekend 3-4dni gdzieś w puszczę i dzicz z rowerami mapą i namiotem a czasem i bez i kilka dni się włóczyliśmy uprawiając szybką, że tak powiem turystykę. Ojciec oprócz tego startował w maratonach typu:Bike marathon, Harpagan. Pamiętam że miał wtedy superlekki rower spartański cannondale karbonowy z siodełkiem ferrari (tak go zapamiętałem ) No i przyszło do mnie teraz że też bym chciał taki rower. A dokładniej podobny. Chciałbym sobie powoli składać jakiegoś karbona białego. Zobaczyłem ramę i się zakochałem -Jensen XC1 http://allegro.pl/jedyna-jensen-xc1-carbon-i1601258615.html -Do tego myślę nad suntour AXON 2011 z racji dobrego wskaźnika cena/jakość no i wagi -Hamulce juicy three (na maratonach raczej jeździł nie będę więc myślę że styknie) -koła wymyśliłem takie: http://allegro.pl/kola-mtb-26-alexrims-piasty-sram-x9-2011-i1602417027.html Ale przyznam że jestem zielony jeśli o to chodzi. Ale spodobały mi się piasty do zestawu No i nie powiem że podobają mi sie białe koła i szprychy. Nie mogę znaleźć nic ciekawego. -Korba SUNTOUR XCR Fx (muszę przyciać kasę i pomyślałem że na korbie przytnę. A ten suntour ma zinteg