Skocz do zawartości

[ok 1500 zł] mtb dla amatora nowy lub używany

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Właśnie pozbyłem się roweru hybrydowego i szukam teraz czegoś na lepszych podzespołach. Jestem laikiem w sprawach związanych z rowerem więc zwracam się o pomoc w wyborze. Szukam roweru raczej górskiego, oto moje wymagania co do roweru:

-hamulce koniecznie tarczowe

-przedni amortyzator

-fajnie żeby był to rower full ale jak nic się nie znajdzie to nie szkodzi

-rama ma mieć możliwość montażu bagażnika

-koła 26"

Na rower mogę przeznaczyć ok. 1500zł ale jak jakiś będzie warty grzechu mogę dołożyć ok 200zł wiecej. Rower ma służyć jako baza do budowy roweru hybrydowego dlatego też ważne jest abym mógł zainstalować bagażnik(będą tam akumulatory). Jako że rower będzie w stanie osiągnąć prędkość nawet do 70km\h potrzebuję dobrych hamulców dlatego też koniecznie tarczowe jak i dobrego amortyzatora, nie chce wpaść w byle dziurę i połamać przy takiej prędkości widelec i nie daj zostać kaleką albo gorzej. Fajnie by było aby przynajmniej przednie koło było lepszej jakości i nie zatarło się przy takiej prędkości i zatrzymało (o ile coś takiego może się stać) ewentualnie połamało.Rama raczej większa, być może w środku ramy będę też instalował akumulatory, pozatym lubię jezdzić na wyciągniętych nogach i pedałować samymi palcami.

Rower może być używany (ale nie jakiś paść tylko w miarę stan żeby się go nie wstydzić), nie musi być prosto ze sklepu, przypuszczam że uzywany kupie na dużo lepszych podzespołach niż nowy.

Wzrost to 177cm, waga 73kg, roweru będę używał amatorsko, trochę do jazdy po drodze asfaltowej trochę po lasach i drogach gruntowych.

Będę wdzięczny za wszelkie propozycje.

Pozdrawiam

Napisano

Wielkie dzięki za błyskawiczną odpowiedz.