matpog Napisano 13 Maja 2011 Napisano 13 Maja 2011 Poszukuję lekkiej opony na asfalt+teren, o niskich oporach toczenia, myślałem o http://allegro.pl/rubena-zefyros-top-design-127-tpi-racing-pro-i1605515713.html Czy może coś innego? Preferowałbym 2.1, oczywiście obręcz 26"
Sagitt77 Napisano 13 Maja 2011 Napisano 13 Maja 2011 A jaki budżet? Najtańsza i dosyć dobra jest, nieśmiertelna, Kenda Karma... ok. 50 zł za szt.
jacekc12 Napisano 13 Maja 2011 Napisano 13 Maja 2011 na pewno nie bierz race kinga continentala. ja kupiłem i bardzo żałuje ... jechałem wczoraj szybkimi zakrętami i uważałem na opone tj nie hamowałem ostro żeby zostawiać ślad tylko tak z wyczuciem. Patrze na dole na opone i widzę, że są poodrywane klocki o.O Nie ścierały się normalnie tylko poprostu poodrywały ;/ z przodu to samo tylko troche mniej ale wiadomo, przodem sie nie hamuje normalnie jestem w szoku
Sagitt77 Napisano 14 Maja 2011 Napisano 14 Maja 2011 http://www.centrumrowerowe.pl/005503/MAXXIS-wormdrive_26x1_9_kevlar_60TPI_70a_zwijana_MX152_570g_/Produkt.aspx Zwijana, dobra na asfalcie, na szutry też dobra, duże boczne klocki więc nie będzie poślizgu w zakręcie i dosyć lekka.
ukaniex Napisano 14 Maja 2011 Napisano 14 Maja 2011 na pewno nie bierz race kinga continentala. ja kupiłem i bardzo żałuje ... jechałem wczoraj szybkimi zakrętami i uważałem na opone tj nie hamowałem ostro żeby zostawiać ślad tylko tak z wyczuciem. Patrze na dole na opone i widzę, że są poodrywane klocki o.O Nie ścierały się normalnie tylko poprostu poodrywały ;/ z przodu to samo tylko troche mniej ale wiadomo, przodem sie nie hamuje normalnie jestem w szoku Odważne stwierdzenie, jedna z lepszych i popularniejszych opon na rynku a Ty nie polecasz bo zamiast przodem katujesz tylną oponę jakbyś jechał na "Reksiu".
Acer Napisano 14 Maja 2011 Napisano 14 Maja 2011 Ja się przyznam że też hamowałem tylko na tył do czasu aż odwiedziłem to forum
jacekc12 Napisano 20 Maja 2011 Napisano 20 Maja 2011 Wrzuć proszę fotki tej opony. jutro, bo już ciemno trochę źle się wyraziłem,chodziło mi o to, że jak przednim się ostrzej zahamuje, na jakimś zjeździe to i tak koło nie zatrzyma się. A tylne z łatwością można zatrzymać. Odważne stwierdzenie, jedna z lepszych i popularniejszych opon na rynku a Ty nie polecasz bo zamiast przodem katujesz tylną oponę jakbyś jechał na "Reksiu". Nie chodziło mi o to, że nie hamuje wcale przednim, bo hamuje tak samo jak tylnym. mam porównanie do kendy sbe i rancing ralpha, które miałem wcześniej i w żadnej kostki się nie odrywały, tylko ścierały. Jak po zjeździe mam oderwane 1/3 kostki to coś chyba jest nie tak. W poprzednich widać było normalne starcie a nie obszarpanie...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.