Witam wszystkich. Cieszę się że można użyć tego forum nie będąc użytkownikiem.
Przejdę do rzeczy. Po raz pierwszy zabrałem się za gruntowne czyszczenie roweru. Rozłożyłem go niemal na części pierwsze,a potem wszystko złożyłem. Wystąpił jeden problem-kierownica,wcześniej poruszająca się płynnie,teraz ma duży skok przy skręcaniu. Czy ma to związek z siłą przykręcenia,czy może wyrobiły się kulki w łożyskach? Jak zlikwidować ten problem i czy to w ogóle jest problem,tzn. czy zwiększa to zużycie kierownicy?
Pytanie
Gość Kuba
Witam wszystkich. Cieszę się że można użyć tego forum nie będąc użytkownikiem.
Przejdę do rzeczy. Po raz pierwszy zabrałem się za gruntowne czyszczenie roweru. Rozłożyłem go niemal na części pierwsze,a potem wszystko złożyłem. Wystąpił jeden problem-kierownica,wcześniej poruszająca się płynnie,teraz ma duży skok przy skręcaniu. Czy ma to związek z siłą przykręcenia,czy może wyrobiły się kulki w łożyskach? Jak zlikwidować ten problem i czy to w ogóle jest problem,tzn. czy zwiększa to zużycie kierownicy?
Pozdrawiam.
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.