kulus018 Napisano 12 Maja 2011 Napisano 12 Maja 2011 Witam serdecznie. Od kilku dni przymierzam sie do zakupu kellys axis classic ale czy to dobry? jestem laikiem dlatego zarejestrowalem sie aby zapytac was drodzy forumowicze. wiem ze rower ma jezdzic a nie dobrze wygladac ale mimo wszystko wybor padl na niego ze wzgledow wizualnych:) http://kellysbike.co...9&subcat_id=274
matkell Napisano 12 Maja 2011 Napisano 12 Maja 2011 Moim zdanie jest to przyzwoity rower w tej cenie, wiadomo, że nie nie wytrzyma agresywnej jazdy ale nie do tego służy, amorek czy inne elementy nie wymagają skomplikowanego serwisu więc wydaje mi się, że jest to rozsądny zakup do spokojnej, bezproblemowej jazdy. Jeżeli chodzi ogólnie o rowery Kellysa to polecam szukanie na allegro modeli z tamtego roku, różnice są kosmetyczne, a można sporo zaoszczędzić
kulus018 Napisano 12 Maja 2011 Autor Napisano 12 Maja 2011 Zalezy mi tez na serwisie, a w moim miesice posiadaja tylko rowery kellys, trek, mbike i authora. Z wymienionych firm zaden procz kellys mi sie nie podoba wiec wybor padl na axis. Podoba mi sie rowniez neos red ale to juz zbyt wygorowana cena jak dla mnie:) Poza tym tak jak piszesz rower ma byc do spokojnej, rekreacyjnej jazdy zeby zgubic brzuszek:)Pozdrawiam:)
brt0555 Napisano 12 Maja 2011 Napisano 12 Maja 2011 Neos jest superowy, gdyby w moim miescie byl za 1700-1800zlt to bym go bral. Nie bierz z 2011 roku Kellysa Axisa ani Neosa jak sie zdecydujesz, slaby osprzet, wybierz cos z 2010: http://www.rowerzysta.pl/cross/rower-krosowy-kellys-axis-2010.html http://www.rowerzysta.pl/cross/rower-crossowy-unibike-viper-gts-2010.html swietny wybor za przyzwoita sume
kulus018 Napisano 12 Maja 2011 Autor Napisano 12 Maja 2011 watpie zeby byla mozliwosc sprowadzenia z poprzedniego sezonu:/ wypowie sie ktos jeszcze?