Skocz do zawartości

[amortyzator] RS Tora 318 Soloair


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, Tora Soloair zaczęła mi mocno siadać, więc pomyślałem, że to o-ringi w komorze powietrznej i trzeba zrobić wreszcie serwis:) Rozbieram ją i jakie było moje zdziwienie, gdy w dolnych goleniach znalazłem biały korek, który powinien blokować koniec górnego golenia, w którym znajduje się Motion Control... Torę mam z roku 2006, w niej ten korek jest po prostu bardzo mocno wciśnięty i dodatkowo trzymany poprzez o-ring znajdujący się pomiędzy tym korkiem a wewnętrzną częścią golenia, w późniejszym modelach zastosowano dużo lepsze rozwiązanie, a mianowicie pierścienie segera, które trzymają korki w górnych goleniach. Jednym słowem RS w modelu z 2006 spieprzyło sprawę!

 

Zmieniłem więc o-ring i wbiłem korek na swoje miejsce młotkiem, ale problem jest następujący nieraz zdarza mi się wjechać z dużą prędkością w dziurę z zamkniętą blokadą i wtedy mi ten korek wybija... I teraz pytanie z tego co się orientuję to tego korku nawet podczas serwisu się nie wyjmuje, dopiero wybija w momencie jak jest uszkodzony. Znacie może jakiś specyfik, który wkleiłby mi ten korek do golenia, tak aby trzymał się mocniej, ale żeby przy użyciu większej siły dało się go wybić.

 

Może jacyś serwisanci się wypowiedzą czy spotkali się z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak kolega wyżej powiedział "nikt wcześniej takiego problemu nie miał" ale jak chcesz to jakoś wkleić to może poszukaj w sklepach z chemią jakiegoś mocnego kleju.. może jakiś locktite (tylko że to do gwintów jest). Słaba ta moja rada raczej ale powodzenia w serwisie życzę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...