Skocz do zawartości

[rower] GT Avalanche 2.0 (2009) vs. 3.0 (2010)


sherkan

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Chciałbym prosić o poradę który rower wybrać.

Tak jak w temacie stoję przed dylematem wyboru miedzy GT Avalanche 2.0 model 2009, a GT Avalanche 3.0 model 2010.

Rower będę użytkował w 40% asfalt, 30% drogi polne, lasy no i 30% trudniejsze tereny.

Mam 185 cm wzrostu i 95 kg wagi więc szukam roweru który wytrzyma moją wagę ;p i nie ukrywam iż rower będzie pomocnym narzędziem do zrzucenia paru kilogramów. Zamierzam przeznaczyć na zakup roweru do 1400 zł. Jeśli mielibyście lepsze propozycje niż GT to wezmę je pod uwagę.

 

Specyfikacja GT Avalanche 2.0 (2009) cena 1420 zł

 

Rozmiar koła: 26 cali

Rama: aluminium 6061 hydroformowana, cieniowana, Triple Triangle design, wymienny hak przerzutki

Amortyzator: Rock Shox Dart 2, lock out

Korba: Shimano FC-M311, 42/32/22

Przerzutka - przód: Shimano M-330

Przerzutka - tył: Shimano SLX

Manetki: Shimano, 8 biegów rapidfire

Obręcze: Jalco AX-430 Alloy, podwójne ścianki ATB

Opony: Kenda Nevegal, 26 x 2.1

Hamulec - przód: Tektro Linear Pull

Hamulec - tył: Tektro Linear pull

Klamki: Alloy with reach adjust for linear pull brakes

Siodełko: WTB Pure V

 

Specyfikacja GT Avalanche 3.0 (2010) cena: 1260 zł.

 

Rozmiar koła: 26 cali

Typ: Męski

Kolekcja: 2010

Rama: GT NEW Triple Triangle design 6061 butted aluminum with Hydro formed top and downtube, zero stack headtube. Disc compatible with removeable der. Hanger

Widelec: Suntour XCM one piece aluminum lowers with disc mount and preload adjustment, 100mm travel with LOCK OUT

Korba: Suntour XCT-302, 42,32,22 for eight speed

Przerzutka - przód: Shimano M-330

Przerzutka - tył: Alivio

Manetki: Shimano 8 speed rapidfire shifters

Obręcze: Alex ASD-1, double wall, black with silver side wall

Opony: Kenda Nevegal, 26 x 2.1

Hamulec - przód: Tektro Linear Pull, 110 mm arms, 70 mm DIN pads

Hamulec - tył: Tektro Linear Pull, 110 mm arms, 70 mm DIN pads

Kierownica: GT Mtn Riser, 15 mm rise, 6061 heat treated, 31.8 mm clamp

Siodełko: WTB Pure V sport

 

No i chyba że warto dopłacić do modelu 3.0 140zł i mieć hamulce tarczowe. Cena 1399 zł.

 

Rozmiar koła: 26 cali

Typ: Męski

Kolekcja: 2010

Rama: GT NEW Triple Triangle design 6061 butted aluminum with Hydro formed top and downtube, zero stack headtube. Disc compatible with removeable der. Hanger

Widelec: SR Suntour XCM one piece aluminum lowers with disc mount and preload adjustment, 100 mm travel with lock out

Korba: Suntour XCT-302, 42,32,22 for eight speed

Przerzutka - przód: Shimano M-330

Przerzutka - tył: Shimano Alivio

Manetki: Shimano 8 speed rapidfire shifters

Obręcze: Alex ASD-1 double wall, anodized black

Opony: Kenda Nevegal, 26 x 2.1

Hamulec - przód:Tektro, cable actuated disc brake,

Hamulec - tył: Tektro, cable actuated disc brake,

Kierownica: GT Mtn Riser, 15 mm rise, 6061 heat treated, 31.8 mm clamp

Siodełko: WTB Pure V sport

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Napisano

Wg mnie, najlepszą opcją będzie 2.0. Postaraj się tylko gdzieś przymierzyć do tego roweru. Mam wrażenie, że ramy GT są dość spore. Mam 182 i "L" jest O.K. ze wskazaniem na mniejszą.

 

 

 

Zapewne w tej cenie znajdziesz kilka lepszych (w sensie osprzętu) rowerów, ale GT ma w sobie coś;) Idź tą drogą :rolleyes:

Napisano

Zainteresowałem się GT bo słyszałem że mają dość porządne ramy, a osprzęt można zawsze wymienić.

Napisano

Dobrze słyszałeś - pancerne ramy, bardzo sztywne o lekko innej geoemtrii, krótki tył, "fajne" kąty. Tarcze w tej cenie jednak daruj sobie - model 2.0 jest lepszym wyborem i rozmiar w tym wypadku tylko L.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...