deftones9 Napisano 10 Maja 2011 Napisano 10 Maja 2011 Stoje przed bardzo trudna decyzją gdyz generalnie to jestem zielony w tym temacie.Jakies dwa lata temu zakupiłem rower z firmy northtec czy jakoś tak i rozpadł sie po 5 miesiacach użytkowania.Teraz jako że posiadam nadmiar gotówki chciałbym kupic cos co posłuzy mi dłużej.Jeżdze głównie po lasach,polach i kamienistych terenach.Chce rower lekki a zarazem wytrzymały dobrze wyposażony... chciałbym abyście mi tez doradzili przy okazji co lepsze v-brake czy tarcze? full czy sztywny? z góry ogromne dzięki za porady... chciałbym też mniej wiecej wiedzieć w jaki rozmiar sie pakować przy wzroscie około 175 i wadze 88kg.Moje propozycje: Trek Skye SLX Disc Kross Crime Bulls WILD CARD2 Kellys Beast Giant Talon 3 DISC Cube Analog Black&White Disc Merida Matts 60-D Kross Level A6 V-Brake jest masa rowerów w tej cenie..pomóżcie mi wybrać najlepszy pomoże ktoś?
daro77 Napisano 10 Maja 2011 Napisano 10 Maja 2011 Ja dziś ogarniałem rower dla kolegi. Limit 2000. Jako że ma takie a nie inne sklepy pod nosem ma przymierzyć 3 typy. I takie też polecam: Cube Analog DSC - będzie trochę drożej ale w ski teamie płacąc kartą -10% Unibike Flite Kross A4 DSC Kolega koniecznie chciał tarcze hydr. Na 90% weźmie Cube. Tylko mam do Ciebie pytanie napisałeś Cube Analog Black&White Disc, DSC z tego roku jest taki grafitowy, kolega chciałby właśnie B&W. Daj linka gdzie widziałeś Analoga DSC B&W, może to zeszłoroczny ? Co do ramy to 18" będzie dla Ciebie ok, ale oczywiście przymiarka to podstawa. O fullu w tej cenie zapomnij. Hardtail będzie git. Hamulce: zdecydowanie bierz tarczówki, ale tylko hydrauliki.