Skocz do zawartości

[rower do 2500 zł]

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Jestem zainteresowany zakupem roweru w cenie do 2500 zł do jazdy po drogach szutrowych, polnych, i do zjazdów w lesie (korzenie), lub z pagórków, niewielkich górek, drogami nieutwardzonymi, ale bez hardcoru, bez jazdy na przednim kole i skoków z Giewontu do Warszawy.

Ważę jak w temacie 100kg (ostatnio przybrałem, moja normalna waga to jakieś 94-96 kg) z tendencją spadkową (mam nadzieje) i mam 182 cm wzrostu do tego 29 lat ale to jakby chyba nie ma znaczenia :-) Proszę o pomoc, ponieważ nie znam się na obecnym sprzęcie rowerowym, w szczególności na amortyzatorach, co do których nie mam pojęcia z czym je się je, a nie chciałbym po zakupie łykać piachu po przewrotce.

Zrozumiałe jest, że człowiek jak chce wydać dużo pieniędzy na coś to chciałby, żeby zakup miał absolutnie wszystko w najlepszej jakości, ale zdaję sobie sprawę, że jest to niemożliwe. W związku z tym moje orientacyjne wymagania są takie, żeby był to rower wytrzymały, w szczególności mechanizm korbowy, który zawsze rozpada się u mnie pierwszy, fajnie by było też gdyby były hamulce tarczowe, bo przy mojej wadze nie trudno pokrzywić obręcze, a V-brake w takiej sytuacji jest mało przydatny.

Na oku mam trzy modele, choć zamierzam dokonać zakupu dopiero za miesiąc lub półtora, więc nie przywiązuje się do typów.

Pierwszy to Unibike: http://www.unibike.pl/flite.html (ten w sumie mi się najbardziej podoba)

a drugi to Scott: http://www.scott.pl/product.php?id_cat=394&id_prod=2033

trzeci zaś to http://ekross.pl/kross-kross-level-a4-2011-o_l_2848.html (ten jest tańszy więc to też jakby nie jest jego wadą :-))