qbs Napisano 8 Maja 2011 Napisano 8 Maja 2011 Witam, Chcę zakupić swój pierwszy rower crossowy. W moim mieście - Krakowie odwiedziłem ostatnio wiele sklepów, ale na żywo miałem okazję przejechać się tylko authorem stratosem, dwóch pozostałych rowerów nie widziałem. Który z tych rowerów polecacie najbardziej? Czy ktoś może orietnuję się gdzie w Krakowie mógłbym przymierzyć rometa lub herculesa?
Rulez Napisano 8 Maja 2011 Napisano 8 Maja 2011 Rometa RX 500 z 2009 raczej nie przymierzysz, wszystkie wyprzedane ...
qbs Napisano 8 Maja 2011 Autor Napisano 8 Maja 2011 Dziękuję za pomoc. Hercules wizualnie i cenowo również najbardziej mi odpowiada. Może ktoś z forumowiczów wie gdzie w Krakowie można zmierzyć Herculesa? Jeśli nie pewnie zakupie w ciemno bo i tak jestem laikiem i tak naprawdę nie wiem czy po przejechaniu kilkunastu metrów jakkolwiek wpłynęło by to na moją decyzje. Co do rozmiaru - mam 180cm wzrostu, od podłogi do krocza 81cm, lepiej wziąć rame 19" czy 20,5"? http://allegro.pl/rower-hercules-jump-28-shimano-alivio-lodz-i1594884440.html
PopaY Napisano 9 Maja 2011 Napisano 9 Maja 2011 Zależy od Ciebie i Twoich preferencji. Ja mam 185cm i 85cm od krocza i jeżdżę na Meridzie 20,5", ale mój rower ma nieco inną geometrię niż Hercules. Dla Ciebie raczej proponowałbym 19" jako, że mostek nie jest regulowany i nie będziesz mógł sobie nieco przynąć kierownicy do siebie. Oczywiście jeśli zależy Ci na bardziej komfortowym podróżowaniu.
qbs Napisano 9 Maja 2011 Autor Napisano 9 Maja 2011 ok, plusy z 19" to komfort i pewnie zwrotność, a jakie sa plusy z większej ramy? - bardziej sportowa pochylona sylwetka? Rower głównie do użytku na miasto (8km do pracy) + większe wyprawy ok. 100km w weekendy od czasu do czasu.