integralny Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Witam serdecznie Dzisiaj moja dziewczyna kupiła sobie nowego Treka 4300 ( rama męska ). Wszystko ładnie, pięknie, tylko przy hamowaniu (lekkim a nie gwałtownym), tylni hamulec lekko piszczy. Co jest nie tak ? Warto dodać, że linka od hamulca jest bardziej poluzowana niż linki od przerzutek. Czy w tym tkwi problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysu Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Hamulec musi się dotrzeć a naciąg linek nie ma tu znaczenia. Ewentualnie może tarcza być zasyfiona i klocki od niej - ale teoretyzuję bo nie mam takiego doświadczenia w sprzęcie by być tego pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
integralny Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 OK zobaczymy czy się dotrą. Już chciałem odkręcać coś z tyłu, żeby lepiej naciągnąć linkę. Regulowanie przy dźwigni nic nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramir Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Jeśli to wersja z v-kami to klocki mogą być źle ustawione. Jeśli to wersja z tarczami to hamulce muszą się dotrzeć. Piszesz że linki są poluzowane - wnioskuję zatem że nie chodzi o tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
integralny Napisano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 Rzeczywiscie - jeden klocek jest tak jakby lekko krzywo. Jest to wersja z v-kami. Ciekawe, czy mozna zabrac sie za to samemu - tzn. sprobowac ustawic prosto ten hamulec? Czy lepiej nie ryzykowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...