Skocz do zawartości

[Amortyzator] który i czy warto ?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Amortyzatory - który i czy warto ;)?

Witam,

Mam pytanie czy któryś z tych podanych amorków działał na zasadzie takiej że: Przy normalnej pozycji na rowerze(siedząc) jadąc po kamieniach, pagórkach jeden za drugim amor się dość ładnie uginał ?

Pierwszy

Drugi

Trzeci

Warte są coś one czy niebyt ? Ile musiałbym dać aby coś niecoś było ?

Możecie mnie ripostować, wiem że przychodzę ze śmieciem na forum..

Patrzałem za nowym rowerem~900zł spora kwota jak dla mnie na teraz, a zwłaszcza na rower - bez szans.

Więc muszę jakotako usprawniać tego, (Makrokresz :D Master GTIX Zdjęcie z googli, ale taki sam posiadam :)

Dziękuje pozdrawiam

Napisano

Nie jestem do końca pewien ale wydaje mi się że 1.18 :P

A co sądzisz o tych amorkach ;x ?

Jak zmierzyć ? :P jestem amatorem co do roweru jeszcze :P

Napisano

To są 3 te same amorki także nie wiem jakiego porównania oczekujesz? Na pewno będzie to działało o niebo lepiej niż to co seryjnie montowane jest w tych marketówach ACZKOLWIEK mówiąc oględnie dupy nie urywa. Nie zmienia to faktu że moim zdaniem nie warto inwestować w taki "rower". Wolałbym zbierać kasę na coś sensownego niż pakować kasę w coś co nie jest tego warte.

Co do tego jaka średnica to wyciągnij amora i zmierz suwmiarką średnicę rury sterowej.

Napisano

Tak wiem wiem, wiele osób mi mówiło żebym zaczął zbierać,

Aktualnie nie mam wolnych funduszy żebym zaczął zbierać na jakiś rower.. a ten nie jest przecież tragiczny(?)

Jak dla mnie może być, a szczególnie że nie jeżdżę profesjonalnie tylko dla przyjemności. ~50km dziennie da się na tym wytrzymać bo tyle robię. :)

Jak takie same skoro różnią się ceną i w ogóle? jakaś różnica musi być ;p

Napisano

Pierwszy i trzeci nie różnią się kompletnie niczym. Model z 2007 roku (SF7) przy czym rocznik 2008 był w 100% identyczny. Różnica w cenie może brać się z długości rury sterowej (w przypadku tańszego może ona być krótsza).