mzuromski Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 Czołem koledzy możecie mi pomóc i powiedzieć jaki suport do wigry 3 ? Mam ramę od roweru i puste gniazdo po suporcie ani śladu - niestety nie znam się na tym. Co mam kupić ? gniazdo nie jest nagwintowane. dzięuje z góry za pomoc pzdr Michał mzuromski@gmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaniszMTB Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 Idź na rynek i znajdź stanowisko gdzie mają jakieś lemiesze do pługów łapki do agregatów i spytaj się o suport(opisz prościej) do wigry 3. Ja w taki sposób swój kupiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 chcesz reanimować ten sprzęt? W wigrach był suport z wciskanymi bieżniami, ośka była zintegrowana z prawym ramieniem. Pójdz do jakiegoś słabszego, starszego sklepu rowerowego i poproś o typową korbę do składaków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przeor Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 Można również dorwać ośkę na kwadrat pod taki suport. Wtedy można założyć coś normalniejszego na taki suporcik. Najlepiej pytać się o komplet (miski, wianki, nakrętki, jak korba ma zintegrowaną ośkę to również klin) Poczytaj też subforum ostrokołowe, jest tam sporo o tego typu konstrukcjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vascator Napisano 6 Maja 2011 Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 Tak jak pisze eloo- ja jakieś 4 lata temu kupiłem taką suporto-korbę bez problemu w trzecim z kolei sklepie rowerowym. Tylko nie pamiętam, czy dostałem też "łożyska", bo chyba była to sama, łysa oś. Dałem 40 zł. Ale na giełdach i bazarach tych części jest zatrzęsienie, warto tam popytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...