Skocz do zawartości

[do2500] obojętny byle by mtb i mocny

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam szanowne grono ekspertów. Idzie mianowicie o to byście mi doradzili jaki model z danej marki wybrac by wytrzymał 120kg przy 182 cm wzrostu, wiem wiem kawał kloca :icon_redface: ale chciałbym to zmienic. Mam paru kolegów którzy już troszke smigają po lasach, drogach i bezdrożach więc chciałbym się podpiąc do nich nie wiem konkretnie jaki to ma byc producent ani jaki model :stupid: , proszę o propozycję orginału znaczy bez konieczności przerubek bo nie znam się na tym przynajmniej na razie :icon_lol: jedyne co wiem to tyle by miał hamulce tarczowe proszę o podpowiedzi bo mam mętlik w głowie

Napisano

Taa, za 2400zł rower z XCMem? Bez przesady...

Przecież kolega waży 120kg, a Ty mu polecasz rower z amorkiem, który dobrze działa z osobami do 100kg? Niee, to nie jest dobra propozycja. Tu musi być Rock Shox Dart, ewentualnie w ostateczności XCR choć to może być za mało.

Moje propozycje http://allegro.pl/merida-matts-tfs-xc-500-v-2010-deore-27-b-raty-i1582038858.html

http://allegro.pl/schwinn-mesa-ltd-rock-shox-avid-elixir-sram-i1594603930.html

Napisano

Rzeczywiście XCM jest słaby, przeraszam za wporwadzenie w błąd. Ten którego sam zaproponowałeś jest dobry. Mocniejszy amor, inne hamulce. Porównując z Merida użytkownika @PopaY wypadają podobnie chociaż cena Meridy jest niższa, za to ma np. V-ki

Napisano

Wytrzymałe, to czy obręcze nie będą się krzywiły zależy w dużej mierze od stylu jazdy, wiadomo nikt na tym DH nie będzie w twoim przypadku uprawiał. Do takiej jazdy jaką planujesz , Cube będzie dobrym wyborem. Sam planuje zakup nowego roweru i nie ukrywam, że ten jest jak na razie liderem co do zakupu. Pamiętaj przed zakupem, aby zapoznać się z tabela rozmiarów ramy i dobrać pod wzrost.

Napisano

dzięki panowie za zbudowanie bazy chyba wybiorę między CUBE a GT wydają się solidne

Napisano