Skocz do zawartości

[11800g] Accent El Niño


gremson

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Specyfikacja:

 

Amortyzator - Manitou R7 MILO 2010

Dętki - continental

Gripy - pianki Authora

Hamulce - Avid bb7

Kaseta - Shimano XT

Kierownica - KCNC Dark Side

Klamki hamulcowe - Avid sd7

Koła -

*obręcze: accent Generation-XC;

*piasty: DT SWISS 370 IS;

*Szprychy:Sapim Race Black

*nyple:Sapim Polyax Black

Korba - RACE FACE DEUS XC

Koszyk: accent

Linki i pancerze - Accent

Łańcuch - WIPPERMANN CONNEX 908 (x2)

Manetki - SRAM X.0 Gripy

Mostek - KCNC TEAM ISSUE

Opony - Continental Race King (drut)

Pedały - Shimano PD-M540

Podkładki dystansowe - accent karbonowe

Przerzutka przód - Shimano LX

Przerzutka tył - SRAM X.0 z karbonowym wózkiem

Rama - Accent El Nino

Rogi - Author

Siodło - Selle Italia Max Gel Flow

Stery - Accent HSI-B02

suport - RACE FACE

Sztyca - accent

Tarcze - Avid G3cs

Zaciski kół - accent

Zacisk podsiodłowy - Accent Lite 34,9 mm

 

 

Rower jest moim zdaniem kompletny. Jedyny co chciałbym jeszcze w nim wymienić to przednia przerzutka.

 

b6612-u8650_orig.JPG

 

trochę nieaktualne, ale na chwilę obecną mam tylko takie:P.

Napisano

Rowerek solidny,może się podobać.Osprzęt owszem niczego sobie. :thumbsup: Jednak pomyślałbym nad hamulcami hydraulicznymi wiem,to grubszy wydatek,ale może warto,te nieco zostają w tyle od reszty komponentów. B) Btw jak sprawują się te BB7,są wystarczajaco silne?

Napisano

BB7 to mój świadomy wybór - postawiłem na prostotę i łatwą amortyzację, a w zasadzie jej brak. Hamuje naprawdę solidnie, bez porównania do v-ek, a jak to mój kolega stwierdził przesiadając się z bb7 na ultimate'y avida - bb7 hamowały mocniej, choć niestety modulacja tarczówek mechanicznych nie dorasta do pięt hydraulikom.

 

Rama jest jednym z najtańszych komponentów w rowerze, ale spisuje się wyśmienicie. naprawdę warto postawić na accenta, bo w tej cenie jest bardzo konkurencyjny, nawet dla dużo droższej konkurencji.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Specyfikacja:

 

Amortyzator - Manitou R7 MILO 2010

Dętki - MAXXIS ULTRALIGHT

Gripy - pianki Authora

Hamulce - Avid bb7

Kaseta - Shimano XT

Kierownica - KCNC Dark Side

Klamki hamulcowe - Avid sd7

Koła -

*obręcze: accent Generation-XC;

*piasty: DT SWISS 370 IS;

*Szprychy:Sapim Race Black

*nyple:Sapim Polyax Black

Korba - RACE FACE DEUS XC

Koszyk: accent

Linki i pancerze - GORE RIDE ON-Sealed Low Friction

Łańcuch - WIPPERMANN CONNEX 908 (x2)

Manetki - SRAM X.0 Gripy

Mostek - KCNC TEAM ISSUE

Opony - Continental Race King (drut)

Pedały - Shimano PD-M540

Podkładki dystansowe - accent karbonowe

Przerzutka przód - Shimano LX

Przerzutka tył - SRAM X.0 z karbonowym wózkiem

Rama - Accent El Nino

Rogi - Smica Micro Bar

Siodło - Selle Italia Max Gel Flow

Stery - Accent HSI-B02

suport - RACE FACE

Sztyca - accent

Tarcze - Avid G3cs

Top cap - KCNC

Zaciski kół - accent

Zacisk podsiodłowy - CNC screw clamp

 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

7.JPG

4.JPG

 

 

waga roweru czeka weryfikacji bo od ostatniego ważenia sporo się w nim pozmieniało.

Napisano

a co mi tam że nie wpisują się w płaszczyznę mostka :icon_cool: , mam krótkie ręce :whistling: i zwiększając kąt rogów pozbawiłbym się pewnego chwytu.

Napisano

Bardzo ładny rower na stosunkowo budżetowej ramce.

Waga niezła a części świetnie się komponują. Rogi ustaw tak jak ci wygodniej - na siłę poroża byka z kokpitu nie ma sensu robić :P

Korba i siodło "dają radę" ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...