gremson Napisano 3 Maja 2011 Napisano 3 Maja 2011 Specyfikacja: Amortyzator - Manitou R7 MILO 2010 Dętki - continental Gripy - pianki Authora Hamulce - Avid bb7 Kaseta - Shimano XT Kierownica - KCNC Dark Side Klamki hamulcowe - Avid sd7 Koła - *obręcze: accent Generation-XC; *piasty: DT SWISS 370 IS; *Szprychy:Sapim Race Black *nyple:Sapim Polyax Black Korba - RACE FACE DEUS XC Koszyk: accent Linki i pancerze - Accent Łańcuch - WIPPERMANN CONNEX 908 (x2) Manetki - SRAM X.0 Gripy Mostek - KCNC TEAM ISSUE Opony - Continental Race King (drut) Pedały - Shimano PD-M540 Podkładki dystansowe - accent karbonowe Przerzutka przód - Shimano LX Przerzutka tył - SRAM X.0 z karbonowym wózkiem Rama - Accent El Nino Rogi - Author Siodło - Selle Italia Max Gel Flow Stery - Accent HSI-B02 suport - RACE FACE Sztyca - accent Tarcze - Avid G3cs Zaciski kół - accent Zacisk podsiodłowy - Accent Lite 34,9 mm Rower jest moim zdaniem kompletny. Jedyny co chciałbym jeszcze w nim wymienić to przednia przerzutka. trochę nieaktualne, ale na chwilę obecną mam tylko takie:P.
Piksel Napisano 6 Maja 2011 Napisano 6 Maja 2011 Spoko rowerek, chociaż mnie osobiście bardziej podoba się czarno-czerwony el nino, ale jeśli chodzi o osprzęt to szacun
marky5 Napisano 6 Maja 2011 Napisano 6 Maja 2011 Rowerek solidny,może się podobać.Osprzęt owszem niczego sobie. Jednak pomyślałbym nad hamulcami hydraulicznymi wiem,to grubszy wydatek,ale może warto,te nieco zostają w tyle od reszty komponentów. Btw jak sprawują się te BB7,są wystarczajaco silne?
gremson Napisano 6 Maja 2011 Autor Napisano 6 Maja 2011 BB7 to mój świadomy wybór - postawiłem na prostotę i łatwą amortyzację, a w zasadzie jej brak. Hamuje naprawdę solidnie, bez porównania do v-ek, a jak to mój kolega stwierdził przesiadając się z bb7 na ultimate'y avida - bb7 hamowały mocniej, choć niestety modulacja tarczówek mechanicznych nie dorasta do pięt hydraulikom. Rama jest jednym z najtańszych komponentów w rowerze, ale spisuje się wyśmienicie. naprawdę warto postawić na accenta, bo w tej cenie jest bardzo konkurencyjny, nawet dla dużo droższej konkurencji.
gremson Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Napisano 8 Czerwca 2011 Specyfikacja: Amortyzator - Manitou R7 MILO 2010 Dętki - MAXXIS ULTRALIGHT Gripy - pianki Authora Hamulce - Avid bb7 Kaseta - Shimano XT Kierownica - KCNC Dark Side Klamki hamulcowe - Avid sd7 Koła - *obręcze: accent Generation-XC; *piasty: DT SWISS 370 IS; *Szprychy:Sapim Race Black *nyple:Sapim Polyax Black Korba - RACE FACE DEUS XC Koszyk: accent Linki i pancerze - GORE RIDE ON-Sealed Low Friction Łańcuch - WIPPERMANN CONNEX 908 (x2) Manetki - SRAM X.0 Gripy Mostek - KCNC TEAM ISSUE Opony - Continental Race King (drut) Pedały - Shimano PD-M540 Podkładki dystansowe - accent karbonowe Przerzutka przód - Shimano LX Przerzutka tył - SRAM X.0 z karbonowym wózkiem Rama - Accent El Nino Rogi - Smica Micro Bar Siodło - Selle Italia Max Gel Flow Stery - Accent HSI-B02 suport - RACE FACE Sztyca - accent Tarcze - Avid G3cs Top cap - KCNC Zaciski kół - accent Zacisk podsiodłowy - CNC screw clamp waga roweru czeka weryfikacji bo od ostatniego ważenia sporo się w nim pozmieniało.
gremson Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Napisano 8 Czerwca 2011 a co mi tam że nie wpisują się w płaszczyznę mostka , mam krótkie ręce i zwiększając kąt rogów pozbawiłbym się pewnego chwytu.
gremson Napisano 9 Czerwca 2011 Autor Napisano 9 Czerwca 2011 proszę mod'a o zmianę wagi w temacie na 11500g
Adik Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 Bardzo ładny rower na stosunkowo budżetowej ramce. Waga niezła a części świetnie się komponują. Rogi ustaw tak jak ci wygodniej - na siłę poroża byka z kokpitu nie ma sensu robić Korba i siodło "dają radę"
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.