Skocz do zawartości

[do 1400] MTB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to mój pierwszy post i może wydawać się podobny do wielu wielu innych, ale ponieważ w rowerowym świecie jestem laikiem i dopiero rozpoczynam zabawę rowerową (ostatni rower to był pelikan no i merida z 1998 roku ze sztywnym widelcem, którą się nacieszyłem jakiś 1 miesiąc bo zakosili mi ją z piwnicy :) to potrzebuję troszeczkę większej wiedzy niż ta oferowana przez "EXPERTÓW" z jaskini lwa jakim jest sklep.

Dodam, że mam 177 cm no i aż 90 kg i tu zaczyna się problem, dodam, że rower będzie używany w trybie mieszanym szutry oraz miasto i ma na celu skuteczniejszą walkę o redukcję masy ciała, codzienne(w ramach oczywiści możliwości) wyjazdy na ok 1-1,5 H:

1. jaki rozmiar ramy - i czy wielkość jej ma znaczenia co do mojej niestety nie małej wagi?? wydaje mi się, że 19" najlepiej mi pasuje pod kwestią pozycji.

2. widelec - tu jestem zupełnym laikiem we wszystkich krossach, unibaikach, meridach, schwinnach w tej cenie jest to amor z ugięciem 80-100 ?? ale czy to ma znaczenie odnośnie mojej wagi ?? w sklepie mówili, że raczej nie?? i czy powinienem jeszcze zwrócić na coś uwagę ??

3. obręcze i ich wielkość ?? na co zwrócić uwagę ??

4. no i korba - tu chyba wymaga większej uwagi bo jakby nie było to będę na niej opierał swoje parę deko :)

mój rower nie musi robić szału na dzielnicy, że jest nowy i ma cool wygląd, ma mi po prostu dobrze służyć w codziennym użytkowaniu,

model poniżej wydaje się całkiem całkiem, ale może polecicie levela a2, albo unibike mission czekam na podpowiedzi oraz

pozdrawia wszystkich forumowiczów

www.allegro.pl/schwinn-mesa-gs-sram-sx5-rock-shox-wyprzedaz-hit-i1578272093.html

Napisano