LUIS123 Napisano 1 Maja 2011 Napisano 1 Maja 2011 Witam wszystkich Chiałem wszystkim opisań moje niezrealizowane marzenie myśle, że może tym tekstem podsunę komuś pomysł na biznes i nie tylko. rowerumi interesuję się już 20 latek pomysł powstał w 2008 roku ideą było stworzenie profesjonalnego punktu dobór roweru pod konkretnego użytkownika(rama geometria, materiał, dodatki, sprzęt, śrubki np anodowany tytan pro-bold itp) jako że jestem zawodowo inżynierem nowych technologii wojskowych specjalność inżynieria materiałowa i mikroelektronika pomyślałem o tym że swoją wiedzę mogę wykorzystać w prywatnym biznesie. W 2009 roku trafiłem na firmę, która założona została przez paru młodych inżynierów i sportowców zestawienie ich wiedzy zaowocowała świetną firmą dokładnie taka o jakiej ja myślałem. Niestety względy finansowe nigdy nie pozwoliły na jej założenie. Ale drodzy koledzy myślę że nie było by tyle sporów na temat doboru roweru geometrii itd. gdyby w każdym większym mieście było studio dopasowania dynamicznych parametrów anatomicznych klienta. Np z firma retul można podpisać umowę o współpracę i otrzymuje się (za dukaty ) studio całkowicie wyposażone i oprogramowane, szkolenia ze sposobu doboru parametrów odbywają się w retul university USA po pozytywnym przejściu szkolenia można ruszać z profesjonalną usługą i myślę że już żadne psełdotechniczne porady sprzedawców (i innych fachowców) w większości naszych sklepów rowerowych nie będą miały prawa bytu. Szkoda że człowiek nie ma tyle kasy żeby zrobić profeskę :wallbash: . Jak ktoś chce więcej dowiedzieć się o firmie i programie nauki w retul university podaje link: http://www.retul.com Prawdopodobnie już istnieją inne firmy tego rodzaju nawet "niedawno" techniczny mai włoszczowskiej wpadł na podobny pomysł po współpracy mai z tą firma pod koniec 2009 r. Ciekawe co o tym wszystkim myślicie. a jeszcze jedno duży problem jest jak już się ma dane geometryczne ramy produkcja jej w renomowanej firmie (oczywiście jak żadna na r