Angeli Napisano 1 Maja 2011 Napisano 1 Maja 2011 Mam taki problem zauważyłem ze w moim Unibike Pamir pojawił się luz w kierownicy (tam gdzie kierownica jest mocowana w ramie). szczególnie widoczny jest podczas jeżdżenia po dziurach. rowerek ma rok i jeden miesiąc wiec jeszcze jest na gwarancji. stąd pytanie: czy jest to normalne, czy podlega to gwarancji, czy może należy po roku jeżdżenia coś dokręcić (ale co bo to co wiem to sprawdziłem i nic się nie zmieniło)? Pozdrawiam
marky5 Napisano 1 Maja 2011 Napisano 1 Maja 2011 Ten luz ,pojawił sie przy mocowaniiu kierownicy do wspornika kierownicy czy wspornik kierownicy ma luzy przy wejściu do ruru sterowej ramy?Musisz to prezyzyjnie określić,podejżewam,że właśnie tu,czyli rozkręciły się łożyska sterów.Jeśli sam sobie z tym nie radzisz sugeruję udać się do serwisu.
Angeli Napisano 1 Maja 2011 Autor Napisano 1 Maja 2011 yyyy.... a można łatwiej?? powiem tak... luz jest, bo hamując koło przednie się cofa a kierownica idzie do przodu a gdzie ten luz jest... dla mnie to ogólnie mówiąc mocowanie w kierownicy w ramie, bardziej szczegółowo nie potrafię określić tzn: naprawić (poprawić) pewnie będę w stanie to zrobić samemu o ile wystarczą podstawowe klucze płaskie (8-15), i imbusy (zestaw), jak bardziej skomplikowany sprzęt to może się do sąsiada udam...
seker1995 Napisano 1 Maja 2011 Napisano 1 Maja 2011 Odkręcasz dwa ampuły przy wsporniku kierownicy (to co łączy widelec/amortyzator z kierownicą), następnie odkręcasz ampułem śrubę, która znajduje się od góry, na rurze od widelca. Tylko nie za mocno, tak żeby nie było luzów, ale kierownica ruszała się w miarę luźno. Później dokręcasz te dwie śruby co na początku i gotowe
Angeli Napisano 1 Maja 2011 Autor Napisano 1 Maja 2011 yy.... panowie prosiłem ŁATWIEJ... co to są ampuły?
kepa416 Napisano 1 Maja 2011 Napisano 1 Maja 2011 Śruby ogólnie to działa tak że dwie śruby albo jedna pozioma blokuje a ta pionowa dociska całość/
Fenthin Napisano 1 Maja 2011 Napisano 1 Maja 2011 @seker1995 Mhm... naprodukowałeś się, szkoda tylko, że nie sprawdziłeś jakie stery są w Pamirze. Bo ta rama ma stery klasyczne. A teraz do autora: o regulacji sterów poczytaj TUTAJ Konkretnie punkt o sterach klasycznych. U siebie masz jeszcze gumową (plastikową?) nakładkę, którą trzeba zdjąć, żeby dostać się do właściwego kompletu sterowego.
Angeli Napisano 1 Maja 2011 Autor Napisano 1 Maja 2011 Fenthin -> podziekować! Pomogło... wystarczyło tylko zdjąć tą plastikową nakładkę i lekko dokręcić...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.