Gość WojteK Napisano 27 Kwietnia 2011 Napisano 27 Kwietnia 2011 Witam. Chciałem zmienić koła niedużym kosztem pod hamulce tarczowe avid j3 i znalazłem na allegro taką ofertę: http://allegro.pl/kola-rigida-joytech-schwalbe-wys-0zl-okazja-i1565310247.html Chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić taki komplet. Jeżdzę raczej w łatwym terenie, bardziej rekreacyjnie niż "profesjonalnie". Byłbym wdzięczny za wasze opinie. Pozdrawiam Wojtek
marky5 Napisano 27 Kwietnia 2011 Napisano 27 Kwietnia 2011 Za te pieniądze w dodatku z dętkami i oponami,oczywiście oferta jest korzystna,ale jak dysponujesz większym budżetem na ten cel to sprubój znależć lepszej klasy koła,jesli kasy brak to bierz ten zestaw,bo w sumie nie jest zle jak na początek.
kubeq Napisano 27 Kwietnia 2011 Napisano 27 Kwietnia 2011 Nie mam doświadczenia z ,,Rigidami" i ,,joytechem" jednak podejrzewam, że koła te nie będą najlepszej jakości ani lekkie. Proponuję Ci zajrzeć do BIKESTACJI, gdzie składają naprawdę porządne koła w dobrych cenach lub poszukać jakiś używek na allegro (podaj jaką kwotą dysponujesz i jaką masz tarczę (cl czy 6 śrub) a pomoge Ci coś wybrać).
wojtekl Napisano 27 Kwietnia 2011 Napisano 27 Kwietnia 2011 witam! musiałem się zarejestrować bo nie miałem możliwości ponownego dodania postu. Wiec posiadam tarcze na 6 śrub a budżet w okolicach 400 zł. Pozdrawiam Wojtek
bulas Napisano 28 Kwietnia 2011 Napisano 28 Kwietnia 2011 Znajdz moze jakieś onyxy używane. Te piasty ciezko zabic a i toczą się na maszynach. Jezdziłem na nich 3 lata. W sumie obecnie mają przejechane jakieś 20-25 k km. Dalej im się nic nie dzieje. Po 6 k km zostały otworzone ale jak się okazało bez potrzeby. Teraz mam 240s ale onyxy i tak zostaja na góry.