Skocz do zawartości
  • 0

[Koła] Czy warto kupić ten zestaw?

Gość WojteK

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Za te pieniądze w dodatku z dętkami i oponami,oczywiście oferta jest korzystna,ale jak dysponujesz większym budżetem na ten cel to sprubój znależć lepszej klasy koła,jesli kasy brak to bierz ten zestaw,bo w sumie nie jest zle jak na początek. :thumbsup:

Napisano

Nie mam doświadczenia z ,,Rigidami" i ,,joytechem" jednak podejrzewam, że koła te nie będą najlepszej jakości ani lekkie. Proponuję Ci zajrzeć do BIKESTACJI, gdzie składają naprawdę porządne koła w dobrych cenach lub poszukać jakiś używek na allegro (podaj jaką kwotą dysponujesz i jaką masz tarczę (cl czy 6 śrub) a pomoge Ci coś wybrać).

Napisano

witam! musiałem się zarejestrować bo nie miałem możliwości ponownego dodania postu. Wiec posiadam tarcze na 6 śrub a budżet w okolicach 400 zł.

Pozdrawiam Wojtek

Napisano

Znajdz moze jakieś onyxy używane. Te piasty ciezko zabic a i toczą się na maszynach. Jezdziłem na nich 3 lata. W sumie obecnie mają przejechane jakieś 20-25 k km. Dalej im się nic nie dzieje. Po 6 k km zostały otworzone ale jak się okazało bez potrzeby. Teraz mam 240s ale onyxy i tak zostaja na góry.

Napisano

Od siebie mogę Ci polecić ten zestaw: http://www.bikestacja.pl/zestaw-shimano-deore-mavic-xm317-disc-champion-p-916.html?cPath=296_38_102_128_302

Nie znajdziesz lepszego zestawu kół w tej cenie, sprawdzone piasty deore, mavici xm317 są świetnymi obręczami, wytrzymałe i lekkie, dobre szprychy i nyple oraz rewelacyjna waga jak na koła za 400zł. Do tego dobierz sobie jakieś dobre opony (polecam Continental Race king 2.2, najlepiej zwijane, w bikestacji mieli do niedawna w miarę niskiej cenie ale chyba kupiłem ostatnie dwie sztuki :rolleyes: )

Napisano