bikeman1 Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 A więc teraz ja przedstawie swoj ukończony juz projekcik:) Cała konfiguracja: Pogrubione - czyli ważone przeze mnie Bar Ends: (Rogi) - brak Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - brak Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - Carbon - ~ 50gr Brake (Front): (Hamulec przedni) - Deore XT M770 - 161gr Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Deore XT M770 - 161gr Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - Deore XT M770 Cables: (Pancerze i linki) - Shimano M-System Cassette: (Kaseta) - XTR M960 - 260gr Chain: (łanńuch) - XTR 7701 Crankset: (Korby) - Deore XT M770 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Deore XT M770 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Deore XT M772 SGS Fork: (Widelec) - SR Suntour Epicon L.O.D - 1700gr Rear Shock: (Damper) - brak Frame: (Rama) - Boplight Marathon Sport - 1499gr Grips: (Gripy) - Setlaz Kevlar Handlebar: (Kierownica) - Ritchey Comp 580mm Handlebar Tape: (Owijka) Headset: (Stery) - KCNC Pedals: (Pedały) - Crank Brothers Candy C Seat: (Siodło) - Selle Italia Qbix Seatpost: (Sztyca) - Token Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Author Shifters: (Manetki) - Deore Skewers: (Zaciski koł) - Dartmoore - 70gr/kpl Spacers: (Podkładki pod mostek) - alu Starnut: (Gwiazdka) - KCNC Stem: (Mostek) - Race Face Ride - 180gr Tire (Front): (Opona przednia) - Geax Saguaro 2.0 kevlar - 549gr Tire (Rear): (Opona tylna) - Geax Saguaro 2.0 kevlar - 547gr Top Cap: (Top cap) Tubes: (Dętki) - brak, jest mleczko - 100gr / koło Wheel Front: (Koło przednie) - 688gr -Hub: (Piasta) - DT Swiss 240 Hugi -Rim: (Obręcz) - DT Swiss XR 4.1 -Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Revolution -Nipples: (Nyple) - alu -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Koło tylne) - 864gr -Hub: (Piasta) - DT Swiss 240 Hugi -Rim: (Obręcz) - DT Swiss XR 4.1 -Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Revolution -Nipples: (Nyple) - alu -Rim tape: (Opaska) Misc : (Inne) Waga całości z licznikiem i uchwytem przednim na latarke cree to: 10420 gr na razie tylko jedna fotka w najnowszej konfiguracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Megan23 Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Bardzo ładny, z sensem złożony rower niekosztujący majątku, a radzący sobie w każdym terenie. Waga też ciekawa. Jak się sprawuje Epicon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeman1 Napisano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Dokładnie takie było założenie, koszty w granicach rozsądku, komponenty porządne, waga przyzwoita :] Co do Epicona to jestem zadowolony, wybiera ładnie nawet dość niewielkie nierówności, w terenie tez się ładnie sprawuje na "seryjnych" nierównościach typu korzenie jeden za drugim. Chciałbym jeszcze pare rzeczy zmienic...ale poczekam na wypowiedzi reszty kolegów, moze cos zaproponują/wypowiedza sie na temat mojego roweru:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Poza ramką, która ze sportem za dużo związanego nie ma, to na pierwszy ogień do wymiany wskazałbym kokpit. Nie wiem jakie są Twoje oczekiwania, ale mostek 80-90mm + lekko gięta kiera to na co dzień jedno z lepszych rozwiązań. A kolorystycznie bardzo ładnie, tylko zaciski do niczego nie pasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeman1 Napisano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Powiem Ci "miskov17" ze kokpit własnie chciałbym jeszcze wymienić oraz sztyce. Chciałbym cos z jednej stajni, cos lekkiego i nie za drogiego...Jeszcze za tym sie nie rozglądałem gdyz puki co brak srodkow na to. Ale co do długości mostka to może i masz racje, bo te moje 100mm chyba męczy mi dolny odcinek pleców na dystansach 80+...i zaczynam stwierdzac ze to wlasnie chyba mostek. Aha ... zaciski miały być takie:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Krótszy mostek podałem, ponieważ przy giętej kierze zaleca się jego skrócenie Ból dolnego odcinku pleców to nie hip-hop, można próbować ale najlepiej poradzić się jakiegoś doświadczonego kolarza. I nie zaszkodzi wzmocnienie kręgosłupa, ćwiczenia znajdziesz w necie. Z jednej stajni, może Amoeba? Nie jest tak popularna jak np. Boplight ale jakościowo jest naprawdę ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marky5 Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Jest dobrze dobrze jest. Ramka kolorystycznie podobnie jak mój Gary F.,(może niedługo się pochwalę) i dlatego dla mnie super miodzio. Co do kiery i mostka i sztycy,to propozycja aby była to Amoeba to dobry pomysł,bo naprawdę stosunek cena jakosć i waga komponentów tej firmy jest naprawdę ok. Oponki też bym wymienił,bo masa jak na rozmiar 2.0 jest kiepściutka. Natomiast jeszcze pytanie czy nie kusi zmienić hamulców jednak na tarczóweczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Jezeli chodzi o kokpit i sztyce to wzialbym boplighta :S. Idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Megan23 Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Nom, rurki Boplighta by ładnie pasowały do ramki. Nie napisałeś dokładnie jakie masz siodełko, ale jeśli jest wygodne to nie ma co zmieniać dla 50g zysku. Nie wiem po co zmieniać karbonową sztycę na aluminiową, jeśli ta tłumi jak trzeba. A oponki to kwestia indywidualna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Dla przejzystosci prosze trzymac sie podanego wzoru: http://www.forumrowerowe.org/topic/46206-zasady-dodawania-projektow/ Popraw liste komponentow, wkleje ja w 1-wszy post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeman1 Napisano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Amoeba...hmm...nigdy sie nie interesowałem tą marką...jak wagowa wychodzą mostek i kiera? Co do opon...to 550gr jest ok, odpuscilem sobie RoRo ważące po 400 gr...kusiły mnie bo zbliżył bym sie wtedy do magicznej granicy 9.99999 kg hehe:) a tak po za tym to na Saguaro kapitalnie sie jezdzi:) polubiłem drobne i gęste bierzniczki. Co do tarczówek to na razie daaaleki pomysl, z racji tego ze zainwestowalem w vbrakei oraz wypasione koła DT:) Siodło...to jest Selle Italia Qbix czy cos takiego, montowane jest w Cube. Takze w przyszlosci chcialbym aby na pokladzie znalazl sie SLR. Kolego Moderatorze bardzo chcilbym edytowac post ale zniknęła mi taka opcja:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Wstaw nowa rozpiske, wkleje w post nr 1 lub wyslij PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeman1 Napisano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Nowa rozpiska juz poszła do Moderatora. Co do siodła to moj Q-Bik waży 277gr. Takze nie dość ze zszedl mi czarny kolor ze skóry, wygoda jako taka, waga spora. Takze mysle ze siodełko powinno w pierwszej kolejności poleciec do wymiany. Można by na nim zejsc spokojnie te 130-150 gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Amoeba...hmm...nigdy sie nie interesowałem tą marką...jak wagowa wychodzą mostek i kiera? Mam taki mostek jak niżej, 138g przy długości 110mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marky5 Napisano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2011 Kilka przykładów kierownica i mostki Amoeba; kierownica AMOEBA SCUD mostek Amoeba SCUD 90mm 25,4 134g mostek Amoeba SCUD 145 g 31,8 , dl 100 Co do siodła z wagi można sporo zejść owszem,ale sporym kosztem niestety!Na komforcie tyłeczka też można wiele przy tej operacji stracić. Osobiście mam Fizika 250 gram (wygodniusie) i wcale nie mam zamiaru wracać do siodełek w okolicach 150-180g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeman1 Napisano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 No własnie tak patrzyłem i te komponenty Amoeby rzeczywiscie są dość lekkie. Ale podobaja mi sie tez Ritchey WCS WET BLACK Ogólnie na mosku mozna by zejsc jakies 50gr, na sztycy 50gr, kierownica pozostala by w tej samej wadze bo wziałbym giętą ktora by wazyla tyle samo co moja obecna prosta. Tylko teraz pytanie do Was...jak dobrac kolorystyke? Pozostać przy czerni czy kombinować cos z bielą? No i siodełko, decydując sie na jakies w granicach 150-160 gr kolejne 100gr by odpadlo. Czyli waga roweru w granicach 10.200 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeman1 Napisano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 Świeże fotki :] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/333eca964d50a95d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eca260c59299ecaf.html No i drugie takie "ala" artystyczne ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 dziwnie krotki sie wydaje ten rower, ile cm na gorna rura ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 rama jest przerazliwie krotka, dlatego tez sugeruje jak najszybciej sie jej pozbyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marky5 Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 Ritchey WCS WET BLACK owszem jakość i wygląd super(mam mostek),ale i nie tanio. Natomiast ja nie przepadam za bielą,a przynajmniej za przesadzaniem z bielą w rowerach,zostań przy czerni mimo,że zgrywała by się z twoim bike-em. Co do ramy to fakt króciutka rura górna ,a przez to roztaw osi. Ile masz zwrostu?Odpowiada Ci taka ramka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeman1 Napisano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 Rama przy rozmiarze 17 cali, dlugosc rury górnej to 546mm. Przy 19calach ma 564mm. Ogolnie mi sie bardzo dobrze na niej jezdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 tak mobilizujac do przemyslen - moja 19" ma gorna rure 615mm, a w tej kwestii 1cm to duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeman1 Napisano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2011 Czytając różne rozpiski w katalogach itp to taki standard przy 19 calach to 590mm, natomiast podają ze wymiary mniejsze od tego, powodują że rower jest łatwiejszy do prowadzenia w ciasnych zakrętach. Powiem szczerze przy moim wzroscie 169cm rama jest jak najbardziej ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HuSkaCz Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 Mam tą samą ramkę 19" (wzrost 175cm) - jeździ mi się na niej bardzo dobrze na szosie jak i w terenie (być może dlatego, że jestem kobietą ). Co do kolorystyki... http://imageshack.us/photo/my-images/26/img0074cn.jpg/ (czerwonych chwytów mi brakuje ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Megan23 Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 Boplighty mi się zawsze podobały . @HuSkaCz: Chwyty swoją drogą ale rozejrzy się za komponentami Ritchey WCS Red Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.