Skocz do zawartości

[spodenki] z wkładką

biazio

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Mam taki problem iż po przejechaniu mniej więcej 20 km ;d Moje 4 litery zaczynają odczuwać siodełko.

Chciałbym zakupić spodenki jakieś z wkładką , ale nie wiem czy to cokolwiek pomoże.

Jeśli tak, to czy możecie coś polecić? jestem amatorem także prosiłbym coś w rozsądnej cenie. (prosiłbym również o damskie jakieś, bo moja partnerka ma ten sam problem).

Pozdrawiam

Napisano

Pomoże. Oczywiście będziesz w dalszym ciągu odczuwał siodło, ale w mniejszym stopniu. A jeśli chodzi o spodenki to kup takie na jakie chcesz wydać kasę ;) Spodenki można już kupić za 50zł :) Ja używam takich http://allegro.pl/spodenki-kolarskie-meskie-s-xxl-spoactive-i1577871904.html i jestem zadowolony. A jeśli chodzi o damskie to np. takie coś http://allegro.pl/accent-ares-damskie-spodenki-rowerowe-przecena-40-i1580872955.html

Napisano

Ja tylko w startowym MTB mam dość twarde siodło. W rowerach treningowych i szosie, gdzie więcej siedzę mam bardziej kanapowe siodła i tobie też polecam zmianę siodła. Jeżdżę zwykle bez pieluchy. Całemu klubowi odpada d* a ja z uśmiechem siedzę dalej :icon_lol:

Napisano

Lidlowska wkładka w tych spodenkach to jest katastrofa. Proponuję pojechać do Decathlonu i kupić b'Twin z biało-czerwoną wkładką, jest bardzo miękka, tyłek nie boli nawet po ponad 100km (w moim przypadku przynajmniej) Co prawda 69 zł ale warto.

Napisano

Oglądałem wczoraj rzeczy w Lidlu - proszę o dystans do osób polecających ;-).

Rzeczy są takie jak zawsze (spodenki niestety beznadzieja tak samo jak wkładka).

• 3 tygodnie później...
Napisano

W decathlonie są też nakładki na siodełko. Nie pamietam w jakiej cenie, ale może też coś pomoże. Tym nie mniej najlepsze będą spodenki z dobrą wkładka i nawet na karbonowym siodle możesz popylać. :thumbsup:

Napisano

to czy wkładka jest miękka czy twarda ma mniejsze znaczenie niż to z czego jest