adin Napisano 23 Kwietnia 2011 Napisano 23 Kwietnia 2011 Witam, chciałbym abyście mi pomogli wybrać rower, jestem laikiem i nie mam pojęcia o rowerach chciałbym tylko żeby rower nie był chińskim śmieciem z supermarketu, żeby korba się w nim nie zatarła po paru km, kierownica nie pokrzywiła i ogólnie wytrzymał sporadyczne przejażdżki po asfalcie, lesie i polnych drogach. Nie dysponuje dużymi środkami (500 - 700zł)ale też nie zależy mi na tym żeby rower był z górnej półki. I czy mi możecie mi coś powiedzieć o tym rowerze: http://allegro.pl/rower-kands-energy-700-mtb-26-shimano-rama-19-i1555721151.html Co to za firma i ewentualne jego wady zalety.. dla mnie plusem jest aluminiowa rama, amortyzowany widelec no i cena Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
madmax3030 Napisano 23 Kwietnia 2011 Napisano 23 Kwietnia 2011 mam mieszane uczucia do kandsa. Raczej za tą kasę nic ciekawego nie kupisz. Z minusów tego roweru hamulce. Kiedyś używałem szczęki alhanga sprężyny jak od długopisu. Raz wyregulujesz a potem już po sprężynach. Radzę poszukać po sklepach rowerów z 2010 lub 2009. Firmy np Kross
adin Napisano 24 Kwietnia 2011 Autor Napisano 24 Kwietnia 2011 Nad Krossami też się zastanawiałem bo są w przystępnych cenach, ale rozumiem że Kands to nie jakaś chińszczyzna i był by lepszy niż supermarketowy? A czy są jakieś większe różnice pomiędzu Krossem Hexagon V2 a V3 ?
madmax3030 Napisano 24 Kwietnia 2011 Napisano 24 Kwietnia 2011 kiedyś miałem kandsa awarii nie było. Na pewno jest dużo lepszy niż rowery z supermarketu.
lookiquartz Napisano 24 Kwietnia 2011 Napisano 24 Kwietnia 2011 ja bym szukał na twoim miejscu coś bardziej rozwojowego na sterach typu a-head