Skocz do zawartości

[Rower dla amatora]

adin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chciałbym abyście mi pomogli wybrać rower, jestem laikiem i nie mam pojęcia o rowerach chciałbym tylko żeby rower nie był chińskim śmieciem z supermarketu, żeby korba się w nim nie zatarła po paru km, kierownica nie pokrzywiła i ogólnie wytrzymał sporadyczne przejażdżki po asfalcie, lesie i polnych drogach.

Nie dysponuje dużymi środkami (500 - 700zł)ale też nie zależy mi na tym żeby rower był z górnej półki.

I czy mi możecie mi coś powiedzieć o tym rowerze: http://allegro.pl/rower-kands-energy-700-mtb-26-shimano-rama-19-i1555721151.html

Co to za firma i ewentualne jego wady zalety.. dla mnie plusem jest aluminiowa rama, amortyzowany widelec no i cena ;)

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

Napisano

mam mieszane uczucia do kandsa. Raczej za tą kasę nic ciekawego nie kupisz. Z minusów tego roweru hamulce. Kiedyś używałem szczęki alhanga sprężyny jak od długopisu. Raz wyregulujesz a potem już po sprężynach. Radzę poszukać po sklepach rowerów z 2010 lub 2009. Firmy np Kross

Napisano

Nad Krossami też się zastanawiałem bo są w przystępnych cenach, ale rozumiem że Kands to nie jakaś chińszczyzna i był by lepszy niż supermarketowy?

A czy są jakieś większe różnice pomiędzu Krossem Hexagon V2 a V3 ?

Napisano

Proponuję dorzucić do tych 600zł te 100zł i kupić choćby ten model: Allegro A gdybyś był w stanie kupić ten: Allegro zrobiłbyś jeszcze lepiej. No ale wiem, budżet...

@up Radzę się zastanowić jeszcze raz, czy ma sens to, co napisałeś. Roweru za 600-700zł nie kupuje się pod rozbudowę.

Napisano