Skocz do zawartości

[rower] Zakup pierwszego roweru do DH?

wojsu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum.

Zamierzam niedługo zakupić swój pierwszy rower do jazdy po terenie. Wcześniej posiadałem zwykłe "górale" i krótko mówiąc nie znam się na tym wszystkim. Od roweru wymagam wytrzymałości, niezawodności, nie chce kupować od razu nie wiadomo jakiego roweru za 2-3 tys. Chce po prostu rower nadający się do jazdy po lesie, zróżnicowanym terenie, jakiś lekkich skoków jak i również zwykłej jeździe po mieście. Jestem z Zakopanego więc możecie sami ocenić w jakich warunkach będzie funkcjonował. Bardzo proszę o jakieś propozycję, na co mam zwracać uwagę podczas wyboru roweru, na jakie marki patrzyć, najlepiej jeśli ktoś byłby na tyle miły i podał parę linków z allegro.

Z góry wielkie dzięki za pomoc :)

------

Pozdrawiam Szymon

• Mod Team
Napisano

Skoro nie chcesz 2-3k za rower dac to napisz nam ile chcesz :D Zakopane jakie jest każy wi ... no przynajmniej ja, spore zróżnicowanie terenu. Domniemam ze chcez rowerek zeby turlać sie po "down town" jak i wykoczyć na szlak po którym można rowerem jechać jak np. dolina chochołowska :P

podaj przedział cenowy to sie cos wymyśli.

Napisano

Zapewne kojarzysz zjazd z harendy ? --->

o takie wypady też mi chodzi. Rower może być też używany... Przedział cenowy 500 - 1500 zł.
Napisano

Nie znam się więc pytam. Nie musi być jakoś w maks wypasiony, może być używany. W takim razie oczekuję na ogólne propozycję. Rower ma służyć do zjazdów po trasach itp, do jazdy po mieście, ma być bezpieczny i niezawodny, może być używka, nie musi mieć najlepszych podzespołów. Dzięki za wypowiedzi ;)

Napisano

Rower do DH nawet używany odpada, przy używanym jest dość duże ryzyko.Za 1,5tyś tak jak mówiłem za samą ramę . Idź bardziej w mtb/xc. Co do używek to upatrz sobie konkretną firmę i konkretny model (nowy) a później popatrz czy nie ma używek na necie ;)

• Mod Team
Napisano