Skocz do zawartości

[wycieczka] Zielona Góra 2006 - na wschód lub południe!!!

kszysiek

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Jestem tutaj nowy. Na imię mam Krzysiek, mam 18 lat i jestem z podzielonogórskiego Przylepu. Tego lata (2005) byłem na wycieczce rowerowej z Zielonej Góry do Dziwnowa- jakieś 300km . Nie jest to może wiele ale nie miałem śordków na inne podróże. Dlatego teraz zaczynam przygotowania o wiele wcześniej niż poprzednio. Wycieczka ta była zaplanowana z dnia na dzień. Ale to wszystko nie jest za bardzo istotne:) . Otóż moim celem jest znalezienie osób chętnych do wycieczki rowerowej za granicę w okresie wakacji (preferowany czerwiec). Moim celem jest przeżycie co roku nowej, pięknej PRZYGODY. Taką właśnie była wycieczka do Dziwnowa. Nad Bałtyk miałem wybrać się rowerem już w wieku 17 lat, lecz w tamtym czasie nie mogłem znaleźć nikogo chcętnego. Teraz chcę temu zapobiec i już teraz chciałbym wstępnie wiedzieć kto zobliguje się do wyjazdu. Moim planem nie jest jednak wycieczka typu ZG-Dziwnow, lecz wycieczka do krajów wschodu ( typu Rumunia ) lub krajów południa ( typu Chorwacja ). osobiście preferowałbym Rumunię, gdyż jest tam bogata oferta turystyczna ( góry, Morze Czarne ). Poszukuję osób szalonych :P , kochających WIDOKI i ROWER. Osób które nie wsiadą do pociagu podczas deszczu i lubią się dobrze bawić. (imprezka co kilka dni nie zaszkodzi nikomu).