Faraday Napisano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 Dzisiaj na postoju w moim Hexagonie V3 przypadkowo zmieniłem przerzutkę z 6 na 7. Od tej pory łańcuch strasznie mi hałasuje i nie wiem jak to naprawić gdyż jestem w tym laikiem Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QauczuQ Napisano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 wrzuć z powrotem na 6 i przestanie... ale tak na serio to co tam hałasuje i opisz coś więcej bo z tego co napisałeś to nic nie można wywnioskować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Onyxer Napisano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 Pkręć także śrubami skrajnych wychyleń (małe dwie śrubki krzyżakowe na obu przerzutkach, na pewno znajdziesz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faraday Napisano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 wrzuć z powrotem na 6 i przestanie... ale tak na serio to co tam hałasuje i opisz coś więcej bo z tego co napisałeś to nic nie można wywnioskować. Podczas jazdy łańcuch strasznie chrobocze i nie mogę nic z tym zrobić. Nie wiem co mogę jeszcze jako laik dopisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 21 Kwietnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 Zdjęcie jakieś może wrzuć. 7 znaczy największa, czy najmniejsza koronka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faraday Napisano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 7 znaczy największa, czy najmniejsza koronka? Nie rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...