bartekchiny Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 Posiadam dwa nowe rowery Scott, górski Aspect 30 i szosowy. W górskim podczas jazdy po polnej drodze skrzywiło się siedzenie! Ponoć rzadki problem, ale jak widać się zdarza - zdjęcie w załączniku. Nie ważę 150kg, tylko 74kg, więc trochę to dziwne. Skontaktowałem się ze sklepem internetowym, gdzie był zakupiony, a oni odesłali mnie do przedstawiciela marki Scott we Wrocławiu. Najbliższy sklep to Scott USA Shop, ul. Kilińskiego 23. Skontaktowałem się z tym sklepem i przyznam, że dziwię się, iż taka osoba reprezentuje taką markę. Sposób podejścia do klienta po prostu zadziwia! W ramach gwarancji chciałem naprawić siodełko. Pan Jamka stwierdził przez telefon, że sobota to nie dzień na reklamację i żebym przyjechał w tygodniu, mam zostawić rower na 2-3 godziny i on to opisze, sfotografuje. Pojechałem przez cały Wrocław dzisiaj (środa 20 kwietnia) do tego sklepu. Rano dzwoniłem i rozmawiałem z żoną Pana Jamki. Ona stwierdziła, że nie wie, co ustaliłem z mężem i że on będzie za godzinę, więc mogę przyjechać. Kiedy wszedłem do sklepu Pan Jamka stał oparty o ścianę. Powiedziałem, że dzwoniłem wcześniej i chodzi o skrzywione siodełko. Pan Jamka podszedł powoli do roweru, stwierdził, że rzeczywiście jest krzywe i pretensjonalnie zapytał mnie: "To teraz Pan przyjeżdża? Przed świętami, my jesteśmy zawaleni robotą!". W tym czasie wyjmował właśnie papierosa z paczki! Zapytałem, czy nie mogę roweru zostawić (miał go przecież sfotografować w tygodniu, w ciągu 2-3 godzin), odpowiedział mi "Gdzie Pan chce zostawić? W serwisie - nie mamy miejsca, na sklepie też!". Powiedziałem "do widzenia" i wyszedłem. Nie chciałem się kłócić, bo widzę, że ten człowiek i tak nie zmieniłby zdania i w niczym by mi nie pomógł. Zadziwia mnie, że ktoś taki reprezentuje światową markę Scott! Jego podejście, jego sposób bycia wyraża tylko ignorancję i niechęć - jemu się po prostu nic nie chce! Skoro mu się nie chce to może niech sprzedaje niemarkowe rowery i nie zajmuje się żadną gwarancją, ani obsługą klienta! Wstyd dla marki Scott! Oczywiście całą sprawę opisałem przedstawicielom Scott w Polsce, a także wysłałem email do głównej siedziby firmy w USA. Omijajcie ten sklep z daleka! Najlepiej przejść na drugą stronę ulicy! Nie jestem zły na sam problem z siodełkiem, ale na sposób bycia tego człowieka. Jak on może nad swoim sklepem wieszać markę Scott? Przyznam, że chińskie niemarkowe rowery naprawiali mi szybciej niż markę Scott. Byłem w Chinach 7 lat i miałem kilka rowerów - po pierwsze nie było takich problemów, a po drugie mogłem iść do sklepu z reklamacją nawet w sobotę czy niedzielę. Skoro kupuję Scotta za 2200 PLN to chyba mam prawo oczekiwać dobrej jakości! A jeśli już są problemy to chyba mogę spodziewać się sprawnej pomocy i realizacji zasad gwarancji! Porażka z takim przedstawicielem marki Scott! Pozdrawiam Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonoVan Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 podłączam się ten sklep to porażka nikt nic nie wie sami debile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekchiny Napisano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 Zapomniałem o załączniku! Co do sklepu to słyszałem już od innych osób, że jest źle, ale pojechałem - bo było nie było to przedstawiciel Scotta we Wrocławiu!!! Żart!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 Oczywiście całą sprawę opisałem przedstawicielom Scott w Polsce, a także wysłałem email do głównej siedziby firmy w USA. Czekamy na wyjaśnienie sprawy. Jak coś to informuj na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 Czego Panowie oczekują po sklepiku który czasy świetności ma juz dawno za sobą.Pewnie w sprawach serwisu w Decathlonie maja lepsze podejście.Kupić rower,a problem z rowerem to są dwie inne sprawy.Poza tym robiłem tam jakieś zakupy i tutaj rewelacja!!!!!!Wydaje mi się że takie sprawy to raczej Pro Bike na Pięknej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekchiny Napisano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 Czasy świetności ma za sobą? Sklep jak każdy inny, nie wygląda źle, ale po rozomowie z właścicielem nie miałem ochoty nic oglądać. Gdyby gość był milszy to na pewno kupiłbym jeszcze jakieś akcesoria. Scott z Warszawy już się zajął sprawą. Dzwonili do Wrocławia, co ten Pan powiedział? Skłamał bezczelnie, że nie miałem dokumentów przy sobie! Nawet o nie nie pytał, a fakturę i kartę gwarancyjną miałem w plecaku, przygotowałem ją dzień wcześniej. Niby po co miałbym jechać przez całe miasto i dyskutować o naprawie bez dokumentów? Jak widać gość do końca pokazuje swoją "klasę"! Mógłby się wprost przyznać, że nie chciało mu się nic robić i w niczym pomagać. Pozdrawiam Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAFI2002 Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 Twój problem jest podstawowy kupiłeś rower SCOTT w sklepie internetowym co jest założenia importera niedozwolone. Z tego co mi wiadomo zakazano w Polsce sprzedaży rowerów SCOTT przez internet właśnie z powodu braku odpowiedzialności za serwis. Tak naprawdę to duże ryzyko przecież nie masz pewności jak złożony jest rower. Zgięcie sztycy może nastąpić z przyczyny wysunięcia jej zbyt wysoko dobicia tyłkiem podczas zeskoku to jest z winy klienta nie producenta. Prosta sprawa wsadź sztycę w imadło i po prostu spróbuj ją zgiąć życzę powodzenia sama się nie zgina. Nie chciałem się kłócić, bo widzę, że ten człowiek i tak nie zmieniłby zdania i w niczym by mi nie pomógł. Zadziwia mnie, że ktoś taki reprezentuje światową markę Scott! Jego podejście, jego sposób bycia wyraża tylko ignorancję i niechęć - jemu się po prostu nic nie chce! Skoro mu się nie chce to może niech sprzedaje niemarkowe rowery i nie zajmuje się żadną gwarancją, ani obsługą klienta! Wstyd dla marki Scott! Oczywiście całą sprawę opisałem przedstawicielom Scott w Polsce, a także wysłałem email do głównej siedziby firmy w USA. Omijajcie ten sklep z daleka! Najlepiej przejść na drugą stronę ulicy! Nie jestem zły na sam problem z siodełkiem, ale na sposób bycia tego człowieka. Jak on może nad swoim sklepem wieszać markę Scott? Przyznam, że chińskie niemarkowe rowery naprawiali mi szybciej niż markę Scott. Byłem w Chinach 7 lat i miałem kilka rowerów - po pierwsze nie było takich problemów, a po drugie mogłem iść do sklepu z reklamacją nawet w sobotę czy niedzielę. Skoro kupuję Scotta za 2200 PLN to chyba mam prawo oczekiwać dobrej jakości! A jeśli już są problemy to chyba mogę spodziewać się sprawnej pomocy i realizacji zasad gwarancji! Porażka z takim przedstawicielem marki Scott! Pozdrawiam Bartek Nie dodałem że obsługa sklepu jeśli tak było BEZNADZIEJNA PORZĄKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bocas Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 Uważam że komentarze na temat sklepu/warsztatu Scott przy ul. Kilińskiego 23 są nieprawdziwie, możliwe że napisane przez osoby które chcą zadziałać na niekorzyść sklepu oraz pewnie instytucji ponieważ im samym w życiu nie wychodzi. Sam osobiście z moją dziewczyną i znajomymi jesteśmy klientami od 12 lat i nikt z nas nie był zawiedziony a ponadto obsługa jest profesjonalna, rzetelna i szczera. POLECAM W 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 i specjalnie się zalogowałeś i napisałeś ten komentarz do tematu sprzed 7 lat... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sthEn Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 Brzmi legitnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.