Skocz do zawartości

[rower] jaki będzie dla mnie odpowiedni?

SkuraSmile

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jestem nowy na forum, ale przejrzałem już kilka wątków i zgłębiłem kilka stron o rowerach. Szukam pomocy w wyborze roweru.

Opiszę teraz dokładnie moją sytuację. Mieszkam w Bielsku-Białej, więc górzysty teren mam praktycznie za płotem. Na rowerze jeżdżę od dobrych kilku lat tylko na siłowni. Mam 190cm wzrostu i ważę 95kg. Mierzyłem odległość od pięty do krocza i otrzymałem 86cm.

Mam 20 lat i szczerze brakuje mi już wypadów z przyjacielem na rowery. Za małolata miałem zwykły rower bez amortyzatorów i byłem z niego bardzo zadowolony. Później dostałem rower za ok 700 zł z dwoma amortyzatorami i tak się zniechęciłem do jazdy( ciężki dziad, co chwila coś się rozwalało i rama trzeszczała).

Jestem studentem, więc moim jedynym źródłem finansowania będą pieniądze które zarobię w wakacje pracując na budowie. Gdybym nie pracował ciężko by zdobyć pieniądze,to szczerze nie napisałbym tego posta i pewnie nawet tu nie zajrzał. Jednak jest inaczej. Proszę Was-doświadczonych i chętnych do pomocy użytkowników o rady w sprawie roweru. Opiszę jaki mam cel w podróżach rowerowych:

- Marzą mi się weekendowe wycieczki do ciekawych miast i miejsc (weźcie proszę pod uwagę, że u mnie jest górka za górką) , a z tego względu, że mieszkam blisko lasu chciałbym też czasem wjechać na przejażdżkę leśnymi ścieżkami (powietrze w lesie jest niesamowicie orzeźwiające), ale nie po wyboistych terenach tylko po ścieżkach asfaltowych, bądź szutrowych. Nie wiem w związku z tym jaki model roweru by mi się tak naprawdę przydał-cross,mtb,czy trekk? Nie znam się na tym, potrafiłem tylko opisać teren w jakim głównie bym jeździł. I dodam że nie lubię jak wąskie siodełko gniecie w tyłek i jak kopię kolanami w kierownicę ;/