ErIxOn Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, więc proszę o wyrozumiałość w ewentualnych błędach. Przejdzmy do sedna sprawy : Mianowicie składam sam rowerek. Przerabiam go z marketówy, więc nie jest to żadna rewelacja ale udało się coś wykombinować. I przyszedł czas na koło tylne. Dysponuje środkami finansowymi 200 max 230 zł. Potrzebuje w miare mocne koło z piastą na zacisk pod kasetę. Koło będzie służyło głównie do streetu ( jestem początkującym bikerem [nie wiem czy mogę się tak nazwać ale to jedyne co przychodzi mi na myśl]). Jestem otwartyna wszelkie propozycje. Bardzo dobrze by było o aukcje na allegro, ponieważ większość sprzętu z tamtąd zamawiam, ale nie pogardzę żadną pomocą. Myślałem o kole na obręczy sun rims big mamoth ale cena samej obręczy waha się w granicach 110 zł, a całe koła powyżej 250 zł. Jesli mielibyście jakieś oferty też bym poprosił. Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 kup obrecz alex dm24(ponizej 100zł)lub sun rims rhuno lite xl-sa za 89zł do tego 36 szpych DT champion-za okolo 40zł czyli razem 130zł no i jakas piaste za 120zł-z tymi do skakania duzo Ci nie poradze wiec odemnie na razie tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaello Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 Może podaj czy pod V czy pod tarczę Rafaello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ErIxOn Napisano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 na razie chciałbym na vki ale w przyszłości planuje coś lepszego czy mogę np. kupić obręcz pod vki a w przyszłości tylko piasty wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...