robertcb Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Chodzi o te zwykłe miejskie rowery za ~350 zł. Pakują tam ostatnie chińskie dziadostwo. Ogumienie, łańcuch, pedały, oświetlenie z plastikowym dynamem - jest do wymiany już na starcie. Czy nie mogliby montować diodówek? Przecież komplet przód-tył chińszczyzny to jakieś 30zł. żałują jednego oczka więcej łańcucha, wskutek czego nowe rowery mają jego niedobór. Łańcuch jest naciągnięty na maksa przy tylnym kole przykreconym na minimum zakresu. Pedały to plastikowe chińskie gówno takie jak za 2 zł na bazarach, które rozwala się pierwszego dnia użytkowania. Hamulec przedni? nie wiem po co wogóle montują tą szczękówkę, przecież to gówno nawet sie nie da wyregulować! Jedyne co porządne to czeskie torpedo velostell - reszta to chińskie gówno, i w nowy rower trzeba jeszcze ze 200 zł włożyc by sie nadawał do normalnego użytku.
andi333 Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 A czego się spodziewałeś po rowerze za350 zł
Grand231 Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 No i co z tego?!, widziały gały co brały...
robertcb Napisano 19 Kwietnia 2011 Autor Napisano 19 Kwietnia 2011 Ok, ale po co produkują rowery, które oryginalnie się w ogóle nie nadają do jazdy? Z naciagniętym na maksa łańcuchem nie pojedziesz, a jak poluzujesz, to koło wyjdzie poza zakres i spadnie. Dodam, że rower kupiony w sklepie rowerowym i wypakowany z kartonu arkusa, a więc zaden supermarket.
befreee Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Powiem tak: Uważam się za zaawansowanego amatora i wiem że na same linki i pancerze żeby były dobre trzeba wydać minimum 100zł. Komplet dobrych opon to jakies 150 -200zł Do tego dołóżmy łańcuch za 60zł i powiedzmy kierownicę za 60zł... Co uzyskaliśmy?? trochę linek z łańcuchem kawałek aluminiowej rurki i dwa kawałki gumy w cenie Twojego roweru. Czego oczekiwałeś za 350zł ??
madmax3030 Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 jaka cena taka jakość części i wykonania. Wydaje mi się że przesadzasz gorsze są te z marketów rowery. Kiedyś miałem arkusa rower i sporo przejechał tylko koło tylne wymieniłem. Widać od tamtego czasu jakość spada.
premier2 Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Pewnie dlatego, że ciągle znajdują się naiwni, którzy wierzą, że można kupić nowy, sprawny rower za 200-300zł. Zwyczajne prawo rynku - skoro są chętni wyrzucić swoje pieniądze, znajdą się tacy, co je podniosą...
madmax3030 Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 można kupić za 200-300zł problem w tym że złożony jest z lipnych części. Nie raz sam rower może stanowić niebezpieczeństwo dla użytkownika np pęknięta rama czy coś się urwie np odleci hamulec. Nie wiem czy warto narażać swoje życie.
Rulez Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Temat powinien być raczej w dziale testy. Ale do rzeczy, skoro rower jest firmowy, to pewnie ma gwarancję, więc oddaj do naprawy , niech doprowadzą do stanu używalności, albo zwrot kasy, z Arkusami za 600 zł. nie ma takich problemów.
robertcb Napisano 19 Kwietnia 2011 Autor Napisano 19 Kwietnia 2011 można kupić za 200-300zł problem w tym że złożony jest z lipnych części. Nie raz sam rower może stanowić niebezpieczeństwo dla użytkownika np pęknięta rama czy coś się urwie np odleci hamulec. Nie wiem czy warto narażać swoje życie. Rower to nie lina wspinaczkowa. Na rowery nie ma atestów. Więc mając rower nie jesteś w stanie stwierdzic jaki on jest
Rulez Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Na rowery nie ma atestów. Nie ma ?, na pewno muszą spełniać jakąś normę, każdy produkt przeznaczony do sprzedaży powinien spełniać normy techniczne. Jak pisałem, jest gwarancja.
madmax3030 Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 za bardzo bym się nie cieszył z gwarancji może być sprytnie sformułowana. A same reklamacje mogą odrzucać jak robi np Giant.
robertcb Napisano 19 Kwietnia 2011 Autor Napisano 19 Kwietnia 2011 Nie ma ?, na pewno muszą spełniać jakąś normę, każdy produkt przeznaczony do sprzedaży powinien spełniać normy techniczne. Jak pisałem, jest gwarancja. Gwarancja obejmuje koszty leczenia i rehabilitacji, na wypadek pęknięcia ramy itp?
Mod Team michuuu Napisano 19 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 19 Kwietnia 2011 Na rowery dopuszczone do sprzedaży producent/importer zobowiązany jest wystawić świadectwo bezpieczeństwa/dopuszczenia do obrotu. Pewnie gdzieś te wynalazki są certyfikowane.
madmax3030 Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 kiedyś produkty typu rower miały certyfikat B potem weszliśmy do Unii i już ten certyfikat nie jest obowiązkowy. Chyba żę producent chce dobrowolnie przebadać ale w to wątpię bo to kosztuje. Za to jest certyfikat CE że zgodne z Unią Europejską ale to już praktycznie niby wszystkie spełniają
Niedzwiedz1 Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Ok, ale po co produkują rowery, które oryginalnie się w ogóle nie nadają do jazdy? Kupiłeś? Tak? To potraktuj to jako odpowiedź na zadane pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.