Skocz do zawartości

[do 1000zł] Pomoc w wyborze roweru

Trescom

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na początku jako nowy Użyszkodnik, witam wszystkich serdecznie.

Generalnie jestem zielony jeśli chodzi o rowery. Przeczytałem sporo tematów znajdujących się na tym Forum i szczerze mówiąc jeszcze trudniej mi podjąć decyzję ;)

Proszę o pomoc w wyborze właściwie dwóch rowerów. Dla mnie w kwocie do 800-1000zł i dla narzeczonej w kwocie tej samej lub nawet niższej. W tematyce rowerów znane mi są jedynie nazwy z dzieciństwa "Giant", "Dunlop" i "Shimano" :P Ot cała moja wiedza dotycząca rowerów.

Zamierzam bardzo często korzystać z dobrodziejstw rowerowych, sporo jeździć po terenach leśnych (z pewnością nic specjalnie wyczynowego) oraz spokojnie po ścieżkach rowerowych. Nie wiem czy lepiej kupić rower ze sztywną ramą, czy z amortyzatorem (jak np. http://allegro.pl/rower-mc-kenzie-28-fully-hill-400-i1547567754.html).

Jeśli chodzi o rower dla narzeczonej z pewnością bardziej chodzi o rower do spokojnej, miejskiej jazdy po parkach i ścieżkach rowerowych.

Ewentualnie proszę o informację czym się kierować przy zakupie roweru, na co szczególnie zwracać uwagę.

Z góry bardzo dziękuję za informacje i pomoc.

Pozdrawiam,

Tres

Napisano

Witam świeżaka :)

Generalnie nikt nie ma prawa powiedzieć że rower który podałeś w linku jest bezpieczny

to tzw. makrokesz na plastikowych podzespołach które po miesiacu przestaną spełniać swoje funkcje

polecam Ci przeczytać ten artykuł

http://www.wrower.pl/kupowanie/index.php

W tej kategorii cenowej niema roweru na amortyzowanej ramie który będzie się spełniać w terenie.

tego typu bike'y to śmierć na kołach. I ten kontrast - amortyzowana rama , idealna w teren a hamulce niemają nic wspólnego z prawdziwymi hamulcami.

Gdybyś tym rowerem wyjechał w teren to prawdopodobnie byś nie wrócił

W tej cenie możesz szukać tylko i wyłącznie hartaila - sztywnej ramy.

Mozesz poszukać roweru :

kellys viper z 2009

merida matts 10v