Maklejek Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Witam Chciałbym prosić o pomoc w doborze roweru męskiego, chyba MTB, który będzie solidny i wygodny. Cena max to 1200 zł, (ew. mam rezerwę 50 zł, ale już nic więcej), Moje wymiary to 176 cm wzrostu i 75 kg wagi. Chciałbym na tym rowerze jeździć głównie po Warszawie, czyli ścieżki rowerowe + asfalt, ale nie wykluczam, że czasem mógłbym się wybrać gdzieś w jazdę po terenach leśnych. Z tego co oglądałem w tej kategorii cenowej, widziałem jakieś Hexagony V4 KROSSA, ale jestem zupełnie zielony więc raczej czekam na propozycje. Pozdrawiam Merida MATTS 20V Zobaczyłem go w GO SPORCIE, obawiam się gdyż jest to rower supermarketowy, ale w okazyjnej cenie 999.99 zł Osprzęt tego z Go Sportu to Amortyzator: Suntour XCT V2 - skok 100 mm z blokadą skoku Napęd 21 przełożeń Przerzutka tył: Shimano Acera To wszystko co przeczytałem z gazetki, chyba jest to taki sam jak ten z allegro. http://allegro.pl/merida-matts-20-v-2010-od-merluk-i1572408153.html Proszę o opinię o tym rowerze, bo wygląda interesująco, w razie czego jutro zadzwonię lub pojadę do Go Sportu o dokładniejszą specyfikację, firma MERIDA jest chyba dość znaną Marką ?
PopaY Napisano 19 Kwietnia 2011 Napisano 19 Kwietnia 2011 Matts 20V złym wyborem nie będzie, ale proponuję Ci ten http://allegro.pl/schwinn-mesa-model-2010-r-wyprzedaz-lublin-i1561366509.html - nieco lepszy od wybranego przez Ciebie