Gość Łukasz Napisano 18 Kwietnia 2011 Napisano 18 Kwietnia 2011 Witam! Mam pytanie odnośnie linek rowerowych. Z początku zaznaczę, że jestem zupełnie zielony w tych sprawach. Obie linki od hamulców oraz obie od przerzutek w moim rowerze są do wymiany. Problem dotyczy doboru linek... Czy są jakieś "typy" linek - a dokładniej: czy muszę kupić odpowiedni "model" linki do odpowiednich przerzutek, czy też owe linki są uniwersalne i dla hamulców i dla przerzutek? (oczywiście wiem, że jest podział na linki hamulcowe i te, do przerzutek, ale nie wiem, czy ma to jakiś "głębszy" podział). Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam!
Mod Team mrmorty Napisano 18 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 18 Kwietnia 2011 Wszystko jak zwykle rozbija się o pieniądze Możesz kupić najzwyklejsze - po ok 3 zł za sztukę, ale warto za niewielką opłatą kupić albo szlifowane albo pokryte teflonem (od 5 zł wzwyż). Pamiętaj o pancerzach - tak samo jak z linkami - i grubsze i cieńsze Jeśli zależy Ci na niesamowitej precyzji to warto zainwestować w teflonowany zestaw plus jakieś uszczelnienia ale to już kosztuje. Do zwykłej jazdy - zwykłe linki przerzutkowe i może hamulcowe pokryte teflonem. Pamiętaj że jeśli linki wymagają już wymiany to pancerze też! Plus fajki itd.