smogg3dogg Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Tutaj Kands z 2013 z nieco zmienionym osprzętem (klamkomanetki, sztyca) i ten XCM to wersja HLO bodajże. http://allegro.pl/rower-mtb-26-kands-1300-alivio-disc-gratisy-i4218995967.html
Tadeus Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 (edytowane) A to ciekawe. Czarna wajcha blokady to zazwyczaj MLO, niebieska to HLO. Raz na zdjęciach jest czarna, raz niebieska No, pany, ja wam powiem, że jeśli obecnie da się dostać Kandsa MTB z HLO to te rowerki osiągają wyższy poziom przydatności w terenie Edytowane 18 Maja 2014 przez Tadeus
Fenrir Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 SF-13 XCM = XCM v3 MLO Ja i tak w przyszłości wymienię ten amortyzator, tyle, że chyba nie ma sensu wydać 300zł na XCR'a który jest może o kilka procent lepszy od XCM'a, więc wymienię na jakiegoś powietrznego Rock Shoxa Trochę poza tym nie rozumiem opisu tej aukcji "Geometria nie jest zbyt agresywna" No to jest wiadome, w Krossie Level A6 geometria też nie jest "agresywna" tylko podobna do Kandsa, to typowa geometria XC. Ciekawe co miało znaczyć "agresywna", że geometrię jak w rowerach do DH? Poza tym nic nie jest zmienione, klamkomanetki różnia się tu tylko wyglądem i nazwą, są tak samo dobre. A, i wie ktoś ile waży w końcu Kands E1300 z tarczami? Na jednej aukcji pisze, że 13,6 kg, na drugiej, że 14,2 kg, na trzeciej, że 14 kg itp.
szewka Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 legenda glosi ze ktos go kiedys wazyl a tak powaznie to uzytkownik benek.. rozbieral i wazyl kandsa 1300 tylko ze chyba z 2011 roku
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Benek ? to juz, chyba, jego slodka tajemnica ... pohva. a sam rower w granicach 14 kilosow.
benek196 Napisano 19 Maja 2014 Napisano 19 Maja 2014 Jak tylko wrócę ze szkoły to wam napiszę bo nie pamiętam ale mam na kompie zapisane
Tadeus Napisano 19 Maja 2014 Napisano 19 Maja 2014 Faktycznie wychodzi na to, że Kands 1300 2014 to świetna maszyna. Oczkowane obręcze, olejowy amortyzator z blokadą, stabilniejsze UNO zamiast mającego mieszane opinie Zooma. Hehe, widać, że Kands nie ustaje w miażdżeniu konkurencji Szkoda, że nie ma chyba opcji bez tarcz z tymi samymi bajerami.
Tadeus Napisano 19 Maja 2014 Napisano 19 Maja 2014 No, resztki dawnych cen są już niestety tylko tu: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=scud+26+alivio&search_scope=&bmatch=seng-v8-p-aur-nwatch-spt-0423
benek196 Napisano 19 Maja 2014 Napisano 19 Maja 2014 A, i wie ktoś ile waży w końcu Kands E1300 z tarczami? Na jednej aukcji pisze, że 13,6 kg, na drugiej, że 14,2 kg, na trzeciej, że 14 kg itp. Według mojej wagi mój egzemplarz ważył 14 428 g. Rocznik 2011 jak wyżej pisał szewka. Nie był on w 100% oryginalnej specyfikacji (poniżej rozpiska) a rama też trochę klockowata bo waży 2 288 g.
sain Napisano 19 Maja 2014 Napisano 19 Maja 2014 (edytowane) Rama modelu 2014 wykonana jest ze stopu aluminium 6060 , a wersji z 2013 roku ze stopu 6061 . Jaka jest miedzy nimi roznica ? Edytowane 19 Maja 2014 przez sain
Fenrir Napisano 19 Maja 2014 Napisano 19 Maja 2014 Hmm, 14,4 kg to dosyć sporo. Może ten z 2013 jest trochę chudszy, szczególnie że większość sprzedawćów podaje wagę 13,6kg @sain W Kandsie z 2014 jest ta sama rama - hydroformowane aluminium 6061 t6.
benek196 Napisano 19 Maja 2014 Napisano 19 Maja 2014 (edytowane) Na 13,6 bym nie liczył prędzej na 14,0 kg zawsze możesz też poprosić o zdjęcie z rowerem zawieszonym na wadze wędkarskiej EDYTA: w ostatnim zdaniu oczywiście chodzi mi o sprzedawcę (żeby jego poprosić o to zdjęcie) ale jakoś mi umknęło napisanie tego Edytowane 19 Maja 2014 przez benek196
Fenrir Napisano 19 Maja 2014 Napisano 19 Maja 2014 (edytowane) 8338 do 9000 cała waga roweru bez piast, opon, hamulców, ramy, pancerzy. Więc może ten rower waży 13,6 kg albo nawet mniej Waga oczywiście oryginalnego osprzętu. Edytowane 19 Maja 2014 przez Fenrir
sain Napisano 20 Maja 2014 Napisano 20 Maja 2014 @sain W Kandsie z 2014 jest ta sama rama - hydroformowane aluminium 6061 t6. Z tego co pisze na ramie , to wlasnie nie Moge zrobic zdjecie jesli trzeba .
Fenrir Napisano 20 Maja 2014 Napisano 20 Maja 2014 Możliwe, że to jakiś błąd, bo na pewno jest tam AL6061, różnica jest taka, że AL 6060 jest mniej podatnyn a rozciąganie, a grubość ścianek to 0-3mm, AL6061 ma grubość ścianek 5-6mm i jest bardziej podatny, czyli takie pierdoły nic nie znaczące dla rowerzysty Tak przy okazji, jaką geometrię ma Kands E1300? Bo nigdzie tego znaleźć nie mogę.
Tadeus Napisano 20 Maja 2014 Napisano 20 Maja 2014 Bo nigdzie tego znaleźć nie mogę. Bo Chińczyki nie dosłali Z tego, co wiem chyba nigdzie jej nie ma, co też jest jednym z argumentów krytyków Trans Roweru, którzy widzą go jako wieśniacką firmę
szewka Napisano 20 Maja 2014 Napisano 20 Maja 2014 Ja mam pytanie troche z innej beczki dotyczące mojego nowego projektu. A mianowicie : czy linki z przerzutek mogą iść na krzyż tak jak to jest w załączonym zdjęciu czy tak ze np. linka z lewej manetki wchodzi pod rame z lewej strony.( tak jak jest w większości rowerów) Napiszcie co o tym myślicie. dodam, że mam gumki ochronne żeby się rama nie rysowała.
Tadeus Napisano 20 Maja 2014 Napisano 20 Maja 2014 (edytowane) Nie mogą wchodzić pod zbyt ostrym kątem/nie mogą się giąć - niezależnie od ustawienia kierownicy. Jeśli to osiągniesz jakimś sprytnym sposobem, to możesz sobie nawet wokół głowy przepleść Moim zdaniem w tym twoim przy zbyt ostrym skręcie napięcie na pancerze będzie zbyt duże. Ale może tylko mi się wydaję. Edytowane 20 Maja 2014 przez Tadeus
Rekomendowane odpowiedzi