Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

 

spada jakosc sprzetu czy jak?
Drastycznie. Sprzęt z nowych grup projektowany i produkowany jest tak, żeby nie miał szans zrobić większych przebiegów bez widocznych luzów. 
Napisano

 

 

szybko ci padla, ja mam zwyklego Tourneya

 

czesto byla cala w blocie, niezbyt o nia dbalem, jesien-wiosna rower stoi w altance pod dachem . wilgoc lapie. srubki regulacji zardzewialy. kilka razy łancuch jakos mi sie w nia wkrecil przy zmianie przerzutki - troche sie pogiela i chyba luzy zbyt szybko przez to zalapala. no i niestety ale juz do wymiany. linek/pancerzy tez nie wymienialem od poczatku, od razu z przerzutka wymienie.

  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Cayus@ czyz by sztyca nie byla za za wysoko/krotka i nie przez ta pekla rama?

Byl juz taki jeden kolega na forum ktoremu tak pekla i byla to wina krotkiej sztycy,nie siedziala ponizej gornej rury.

Jemu gwarancje uznali,twoj juz chyba za stary?:-/

Edytowane przez pokerman9
Napisano (edytowane)

sztyca 350 - pół centymetra ponad ogranicznikiem więc w porządku

gwarancji jeszcze rok - mam nadzieję że uznają i to szybko bo kicha w środku sezonu :(

Edytowane przez cayus
Napisano

Miejmy nadzieje.

Kup dl.sztyce zeby sytuacja sie nie powtorzyla bo moim zdaniej to moze byc tego wina.

Powinni uznac chociaz po TR mozna sie wszystkiego.spodziewac,a ich serwis odwala fuszerke..sam sie przekonalem.

Napisano

Witam mam kandsa 1300 już od roku z oponkami 1.95 planuje zmienić na 2.1. NA przedni amrotyzator suntour XCM wiadomo, że 2.1 wejdzie, ale już na tyle nie ma tyle miejsca. Napiszcie czy sie zmieści. i jakie opony polecacie na szutr, lasy itp.

Napisano (edytowane)

Zmiesci.ja jezdzilem na RK2.2

Dobra,szybka,przyczepna.

Albo sa takie cienkie albo mialem pecha bo jak na CST przez rok nie.mialem.kapcia tak na RK w ciagu 2tyg.zlapalem az dwie gumy(jezdzilem.po takim samym terenie)

Ogolnie moge polecic.

Edytowane przez pokerman9
Napisano (edytowane)

Ja 800km na Saguaro 2.2 i polecam.

Przeszedłem też na 2x9 i raczej do trzech blatów nie wróce...

Edytowane przez KryMar1983
Napisano (edytowane)

do spokojnych jazd po okolicznych lasach nie brałbym nic bardziej terenowego nniż RK  - po prostu zysk w terenie nie będzie współmierny do strat na asfalcie ;)

sam jeżdżę na RK 2.2 z tyłu i maxxis ikon z przodu - i na asfalcie opory są jednak niemałe w porównaniu do semislicków ;)

 

a co do ramy - raczej będzie zmiana o ile finanse pozwolą - nie lubię dawać sprzętowi który mnie zawiódł drugiej szansy - zwłaszcza że to rama

Edytowane przez cayus
Napisano
cayus@ nie mniej jednak sprzęt trzeba reklamować.

ew. sprzedasz samą ramę,jako nowa się pewnie  sprzeda.

daj znać jak TR podchodzi do takiej reklamacji.

teraz latam na smart samach,ale 27,5* bo Kands-a  już nie mam (rower i opony jezdza dalej bo go czesto widze i czasami nim jade) :icon_cool:

SS też mogę polecic,wg. mnie troche lepiej trzymaja sie w terenie ale gorzej tocza na asfalcie. :thumbsup:

Napisano

ja na Race kingach też mialem problem z Race Kingami na wersji drutowej. przy malym cieśnieniu nie raz dobilem detke...


sorki za moj wpis  maslo maslane troche wyszlo :)

Napisano

niestety z kandsem muszę się pożegnać: "mogę stwierdzić że powodem pęknięcia ramy jest zbyt wysoko wysunięty wspornik siodła poza znaki bezpieczeństwa" - tak wynik "ekspertyzy" otrzymałem - zaznaczę że sztyca to 350 wsunięta z półcentymetrowym zapasem, sam ważę też nie za dużo (powiedzmy 75 z plecakiem). Czyli niestety ale ramy nie wymienią :(

Napisano

o kurde... wspólczuję, a co że s robił na tym rowerze że ci rama pękła??? ja też się żegnam powoli, rozglądam się za czymś usportowionym typu romet mustang 27,5 1.0 lub 2.0. a kand-a zostawię sobie do jazdy rekreacyjnej - jeśli nie sprzedam...

Napisano

właśnie nic szczególnie "okrutnego" - jazda cały rok wszędzie i praktycznie w każdą pogodę czyli normalne warunki pracy dla roweru górskiego ;)

Napisano

za co mogę się wymienic? cayus co masz fajnego? ja teraz poluje na szose ale musze sie najpierw kandsa pozbyc ;)

Napisano

nic ciekawego nie mam ;) zresztą mój kands idzie w przeciwną stronę niż sackafa ;) im mniej asfaltu tym dla mnie lepiej ;)

Napisano

 

 

niestety z kandsem muszę się pożegnać: "mogę stwierdzić że powodem pęknięcia ramy jest zbyt wysoko wysunięty wspornik siodła poza znaki bezpieczeństwa" - tak wynik "ekspertyzy" otrzymałem - zaznaczę że sztyca to 350 wsunięta z półcentymetrowym zapasem, sam ważę też nie za dużo (powiedzmy 75 z plecakiem)
Oddawałeś na gwarancję, czy z tytułu niezgodności towaru z umową? Czyja to ekspertyza? Bo od grudnia obowiązują nowe przepisy dotyczące ochrony konsumenta i teraz jeśli wada wystąpi w ciągu roku (a nie pół roku, jak wcześniej) od zakupu, to sprzedawca ma udowodnić, że sprzęt był użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem. Może jest o co powalczyć?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...